Iki 1 dolerio kainuoja 0,8 proc. aplikacijų, 1–2 dolerius – 0,9 proc., o toliau skaičiai dar mažesni. Taigi galima teigti, kad absoliuti dauguma programėlių yra nemokamos, ir jų autoriai bando užsidirbti iš reklamos arba kitokių nemokamų paslaugų, o galbūt sukuria jas tiesiog savo malonumui.
Kiek kitokia situacija yra „iOS“ rinkoje – ten mokamų programėlių yra net 17 proc. Bet tai dar ne viskas – žymiai skiriasi ir kainų intervalų proporcijos: tarkime, 0,3 proc. aplikacijų „Apple“ operacinei sistemai kainuoja 9,99 dolerio. Yra ir dar brangesnių produktų, kurių kainos „Android“ rinkoje atrodytų pernelyg egzotiškai.
Šis pasiskirstymas yra natūralus, turint omenyje, kad „Apple“ prekinis ženklas ir jo strategija lemia didesnę žmonių perkamąją galią ir apskritai norą mokėti už kokybišką produktą, o „Android“ pasirodė rinkoje kaip atviro kodo produktas, taigi panaši ir programėlių rinka. Kita vertus, į „AppStore“ yra daug sunkiau įkelti savo sukurtą aplikaciją – reikia praeiti kokybės testus, „Android Market“ viskas yra paprasčiau.
Šaltinis: ReadWriteWeb.com.