„Komiso sutartys bus sudaromos tik su kokybišką ir veikiančią techniką atnešusiais klientais, ją čia pat salone tikrins mūsų darbuotojai, todėl neveikiantys ar sugadinti prietaisai į lentynas nepapuls“, – sakė įmonės vadovas Arsenijus Musajevas.
Anot jo, visoms komiso prekėms bus suteikiama penkių dienų garantija ir galimybė susigrąžinti pinigus, jei paaiškėtų, kad įsigytas daiktas turi defektų.
„Suteikiama garantija, salono specialistų priežiūra ir konsultacijos yra pranašumas, kokio negali tikėtis naudotos IT technikos pirkėjai ir pardavėjai interneto skelbimų puslapiuose. Be to, išsirinkti vieną ar kitą prekę, palyginti jų charakteristikas, visada pagelbės salone dirbantys profesionalūs konsultantai“, – teigė A.Musajevas.
Netrukus visą informaciją apie komiso pagrindu parduodamas prekes bus galima rasti bendrovės interneto svetainėje, todėl jų pirkėjai ir pardavėjai situaciją galės matyti iš bet kurios šalies vietos.
„Komise paliktos prekės savininkas skytech.lt puslapyje galės tiesiogiai stebėti, ar ji jau parduota, o potencialūs pirkėjai matys jų modelius, pagrindines charakteristikas ir galės nesunkiai palyginti kainas“, – teigė A.Musajevas.
Planuojama, kad komise kompiuterinę techniką galės parduoti ne tik fiziniai, bet ir juridiniai asmenys, kurie tokiu būdu sieks atnaujinti turimą IT įrangą arba realizuoti techniką, atsiradusią sumažėjus darbuotojų skaičiui.