Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Daugiau nei pusė gyventojų dalyvauja socialiniuose tinkluose internete

„Facebook“ logotipas
„Scanpix“ nuotr. / „Facebook“ logotipas
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Socialiniais tinklais internete „Facebook“, „Youtube“, One.lt, Draugas.lt aktyviai naudojasi daugiau nei pusė (53,4 proc.) visų Lietuvos internautų.

Tačiau tik 16,5 proc. iš tų, kurie naudojasi socialiniais tinklais, norėtų ten bendrauti su įmonėmis, parodė Švedijos „Teliasonera“ užsakymu atliktas gyventojų tyrimas.

„Akivaizdu, kad vartotojai šią erdvę laiko asmenine“, – ketvirtadienį tyrimo pristatyme sakė „Omnitel“ komunikacijos vadovas Darius Maikštėnas.

Nepaisant to, į išpopuliarėjusius socialinius tinklus internete, anot D.Maikštėno, vis aktyviau žengia ir šalies bendrovės. Švedijos „Ikea“ pavyzdys parodė, jog pirkėjai aktyviai įsitraukia į produktų kūrimą.

„Akivaizdu, kad įmonėms vis labiau reikia atrasti tuos mikrosegmentus, kur lankosi vienas ar kitas vartotojas“, – kalbėjo D.Maikštėnas.

Pernai į šią erdvę aktyviau bandė žengti ir „Omnitel“, sukūrusi bendrovės profilį socialiniame tinkle „Facebook“, svetainėje „Youtube“, o bendrovės svetainėje atidarė diskusijų skiltį.

Tačiau bijant didelio neigiamų ar netinkamų komentarų srauto, anot D.Maikštėno, „Omnitel“ svetainės lankytojams pirmiausia buvo pasiūlyta diskutuoti tik dėl naujų telefonų modelių.

„Žengėme tokį įdomų žingsnį, kurio labai neafišavome“, – kalbėjo „Omnitel“ komunikacijos vadovas.

D.Maikštėnas teigė, jog ir neigiami komentarai buvo naudingi: „Pradėjo aiškėti, ko reikia klientui.“

„Teliasonera“ tyrimas parodė, kad aštuoniems iš dešimties apklaustųjų svarbu greitai gauti atsakymą, bendrauti asmeniškai, turėti kuo įvairesnių būdų susisiekti – telefono ir elektroninio pašto nebepakanka.

24 proc. gyventojų teigė, jog jų pasitikėjimas bendrove smuka, jei per 1 minutę neįsikrauna įmonės interneto svetainė, 30 proc. – jei per šį laiką telefonu neatsiliepia klientų aptarnavimo specialistas, 21 proc. – jei interneto svetainėje neranda ieškomos informacijos.

Švedijos „Teliasonera“ užsakymu pernai spalį atliktame tyrime buvo apklausti 1 054 Lietuvos gyventojų.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT