Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Daugiausiai klientų pernai pabėgo iš „Omnitel“

Mobilusis telefonas
Andriaus Ufarto/BFL nuotr. / Mobilusis telefonas
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Pernai tęsėsi mobiliojo ryšio operatorių karas dėl abonentų. Pasinaudoję numerio perkėlimo paslauga, daugiausiai klientų paliko bendrovę „Omnitel“.

Susumavus visus klientus, kurie pasinaudojo galimybe pakeisti operatorių nepakeitus numerio, paaiškėjo, kad „Omnitel“ abonentų skaičius 2010-aisiais sumažėjo daugiau nei 38 tūkst., pranešė LTV „Panorama“.

Daugiausiai klientų perbėgo į kitus du didžiuosius operatorius – „Bitės“ abonentų skaičius išaugo daugiau nei 12 tūkst., „Tele2“ – beveik 19 tūkst.

„Omnitel“ atstovai teigė, kad iš bendrovės daugiausia migruojama, nes ji turi didžiausią reguliaraus mokėjimo abonentų skaičių. Tačiau „Bitės“ ir „Tele2“ atstovai vertina, kad 2010-aisiais, kaip ir 2009-aisiais, klientus pas konkurentus viliojo neįtinkanti kainodara.

„Klientai labai ilgai prisimena, ką padarai praeityje, didžiausią įtaką daro „Omnitel“ asmeninio plano įvedimas į rinką. Jis buvo įvestas 2009 m., bet pasekmes klientai jaučia iki šiol. Jie vis dar nepatenkinti savo operatoriumi ir ieško alternatyvų“, – LTV žinių laidai sakė „Bitės Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Jūratė Puodžiukaitė.

„Lietuvoje žmonės jautrūs kainai ir naudodamiesi numerio perkėlimo paslauga, jie ieško būtent kainos, ne kažko kito. Dėl to mes turime tokius rezultatus“, – teigė „Tele2“ Pardavimų ir rinkodaros departamento direktorius Mindaugas Ubartas.

2009-aisiais, kai pasirodė „Omnitel“ Asmeninis mokėjimo planas, bendrovė neteko beveik 50 tūkst. numerio perkėlimo paslauga pasinaudojusių klientų.

Mobiliojo ryšio operatoriai ne ką mažiau nuožmią kovą prognozuoja ir šiemet.

„Omnitel“ atstovai aiškina, kad jų stiprioji pusė pritraukiant kitų operatorių klientus bus didelis paslaugų spektras, tarp kurių – plačiausias 3G ryšio tinklas. „Tele2“ sako, kad pagrindinis kompanijos pranašumas bus kaina. „Bitė Lietuva“ tvirtina, kad jos klientą trauks kainos ir kokybės santykiu.

Be to, operatoriai žada daugiau pastangų dėti išlaikant senuosius, o ne perviliojant naujus klientus.

Operatoriai teigia, kad dėl didžiulės konkurencijos paslaugų kainos jau arti dugno, tačiau kai kurie iš jų neatmeta, kad ir šiemet mobiliojo ryšio įkainiai dar gali šiek tiek smukti.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT