Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Daugiausiai klientų pernai pabėgo iš „Omnitel“

Pernai tęsėsi mobiliojo ryšio operatorių karas dėl abonentų. Pasinaudoję numerio perkėlimo paslauga, daugiausiai klientų paliko bendrovę „Omnitel“.
Mobilusis telefonas
Mobilusis telefonas / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Susumavus visus klientus, kurie pasinaudojo galimybe pakeisti operatorių nepakeitus numerio, paaiškėjo, kad „Omnitel“ abonentų skaičius 2010-aisiais sumažėjo daugiau nei 38 tūkst., pranešė LTV „Panorama“.

Daugiausiai klientų perbėgo į kitus du didžiuosius operatorius – „Bitės“ abonentų skaičius išaugo daugiau nei 12 tūkst., „Tele2“ – beveik 19 tūkst.

„Omnitel“ atstovai teigė, kad iš bendrovės daugiausia migruojama, nes ji turi didžiausią reguliaraus mokėjimo abonentų skaičių. Tačiau „Bitės“ ir „Tele2“ atstovai vertina, kad 2010-aisiais, kaip ir 2009-aisiais, klientus pas konkurentus viliojo neįtinkanti kainodara.

„Klientai labai ilgai prisimena, ką padarai praeityje, didžiausią įtaką daro „Omnitel“ asmeninio plano įvedimas į rinką. Jis buvo įvestas 2009 m., bet pasekmes klientai jaučia iki šiol. Jie vis dar nepatenkinti savo operatoriumi ir ieško alternatyvų“, – LTV žinių laidai sakė „Bitės Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Jūratė Puodžiukaitė.

„Lietuvoje žmonės jautrūs kainai ir naudodamiesi numerio perkėlimo paslauga, jie ieško būtent kainos, ne kažko kito. Dėl to mes turime tokius rezultatus“, – teigė „Tele2“ Pardavimų ir rinkodaros departamento direktorius Mindaugas Ubartas.

2009-aisiais, kai pasirodė „Omnitel“ Asmeninis mokėjimo planas, bendrovė neteko beveik 50 tūkst. numerio perkėlimo paslauga pasinaudojusių klientų.

Mobiliojo ryšio operatoriai ne ką mažiau nuožmią kovą prognozuoja ir šiemet.

„Omnitel“ atstovai aiškina, kad jų stiprioji pusė pritraukiant kitų operatorių klientus bus didelis paslaugų spektras, tarp kurių – plačiausias 3G ryšio tinklas. „Tele2“ sako, kad pagrindinis kompanijos pranašumas bus kaina. „Bitė Lietuva“ tvirtina, kad jos klientą trauks kainos ir kokybės santykiu.

Be to, operatoriai žada daugiau pastangų dėti išlaikant senuosius, o ne perviliojant naujus klientus.

Operatoriai teigia, kad dėl didžiulės konkurencijos paslaugų kainos jau arti dugno, tačiau kai kurie iš jų neatmeta, kad ir šiemet mobiliojo ryšio įkainiai dar gali šiek tiek smukti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius