Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Electronic Arts“ pasirašė partnerystės sutartį su „Facebook“

Vis populiarėjant žaidimams socialiniuose tinkluose, į reikalą įsitraukia ir didieji PC bei konsolinių žaidimų gamintojai.
„Electronic Arts“ logotipas.
„Electronic Arts“ logotipas. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Naujas to pavyzdys – kompanija „Electronic Arts“ (EA), pasirašiusi net penkerių metų partnerystės sutartį su „Facebook“. Natūralu, kad augant „Zynga“ kompanijos pelnui, EA irgi nori neatsilikti.

Šiam momentui į „Facebook“ yra importuoti keli EA žaidimai (tarp jų „Madden NFL Superstars“ ir „FIFA Superstars“), o vėliau jų bus daugiau. Ir svarbi partnerystės sutarties dalis, kad „Facebook“ kreditai bus priimami kaip valiuta EA žaidimuose, kuriuos galima žaisti per „Facebook“. Tokiu būdų kompanija tikisi naujo pajamų šaltinio bei, be abejo, savo vardo išgardėjimo socialinių žaidimų sferoje.

Šaltinis: Mashable.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius