Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ bandė apšmeižti „Google“, bet atskleidė savo paties problemas

Bandydamas apšmeižti interneto paieškos milžinę „Google“, esą ši pažeidžia žmonių privatumą, socialinis tinklas „Facebook“ netyčia atskleidė savo paties problemą.
„Facebook“
„Facebook“ / „Scanpix“ nuotr.

15min.lt anksčiau jau skelbė, jog „Facebook“ slapta nusamdė viešųjų ryšių kompaniją „Burson-Marsteller“, kad ši rengtų ir viešintų neigiamas publikacijas apie „Google“.

Priremti prie sienos, „Facebook“ atstovai tai pripažino. Jie teisinosi esantys pasipiktinę tuo, kad „Google“ kai kuriose savo paslaugose naudoja „Facebook“ vartotojų informaciją neturėdama tam leidimo. Tai esą prasilenkia su socialinio tinklo naudojimo taisyklėmis.

Tačiau žurnalas „Wired“ pastebi, jog šiuo teiginiu „Facebook“ beda pirštu pati į save.

Ant „Google“ būtų galima pykti, jei ši informaciją rinktų naudodama nelegalias priemones – įsilaužusi į tinklą, rinkdama informaciją, kurios žmonės nenori viešai dalinti ir pan.

Tačiau „Google“ paslauga „Social Search“ to nedaro – anaiptol, ji naudoja tik tą informaciją, kurios „Facebook“ vartotojai neslepia, ir kurią gali pasiekti net prie šio tinklo neprisijungę asmenys.

Įdomu tai, kad anksčiau „Facebook“ buvo uždraudusi pasiekti bet kokią savo vartotojų informaciją prie tinklo neprisijungusiems asmenims. Tačiau tinklui plečiantis, šios praktikos atsisakyta. Dabar net nebūnant tinklo nariu galima gauti dalį vartotojų informacijos. Tai, kokią informaciją dalinasi viešai, o kokia prieinama tik draugams socialiniame tinkle, vartotojai nustato patys.

Tačiau šiuo atveju kaltinimai „Google“ atrodo išties keistai. Mat pats „Facebook“ priėmė sprendimą leisti pasiekti šią informaciją visiems, taip pat – ir paieškos sistemoms.

Abi kompanijos artimiausiu metu turėtų pateikti išsamesnę informaciją apie ginčą. Galbūt „Facebook“ pateiks įrodymus, kad „Google“ buvo įsilaužusi į jos serverius ar kitu nelegaliu būdu rinko informaciją apie vartotojus? Tačiau tuo mažai kas tiki. Mat tokiu atveju „Facebook“ turėtų ne samdyti viešųjų ryšių kompaniją, kuri šmeižtų konkurentus, o kreiptis į teismą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius