Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Google“: ateityje telefonai galvos už žmones

Telefonai jau dabar yra pasiekę itin aukštą technologinį lygį ir tik laiko klausimas, kada jie pradės galvoti už žmogų. Tai antradienį pareiškė „Google“ valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas.
„Google“ valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas
„Google“ valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas. / 15min.lt/Gedimino Gasiulio nuotr.
Temos: 1 „Google“

„Aš laukiu to momento, kada technologijos realiai pradės tarnauti žmonėms. Kol kas panašu, kad žmonės vis dar tarnauja technologijoms“, – Barselonoje vykstančioje konferencijoje „Mobile World Congress“ pareiškė E.Schmidtas.

Piešdamas ateities viziją, „Google“ atstovas kalbėjo apie tai, jog mobilieji įrenginiai, tokie kaip išmanieji telefonai ar planšetiniai kompiuteriai, turėtų rūpintis žmonėmis. Pavyzdžiui, pagelbėti susidūrus su sveikatos problemomis, prireikus – padėti apsipirkti, pasirinkti svarbiausius ir įdomiausius renginius ir t.t.

Anot jo, telefonai, planšetiniai kompiuteriai ir kiti mobilieji įrenginiai jau dabar yra pakankamai išsivystę, kad „galvotų už žmogų“. E.Schmidtas teigė, jog patys įrenginiai neprivalo turėti itin gerų techninių parametrų – svarbiausia, kad jie galėtų susisiekti su superkompiuteriais, kurie už juos atliktų paieškas, skaičiavimus ir pateiktų reikiamą rezultatą.

Kaip galimą „atmetamąjį faktorių“ jis paminėjo žmonių nenorą dalintis asmenine informacija, kuri yra būtina tam, kad įrenginys pagelbėtų ištikus problemai.

„Šie įrenginiai gali atsiminti viską: kur buvai, ką matei, su kuo šnekėjai... Kompiuteriai atsimena viską, jų atmintis yra neišsemiama ir neklysta, jie negali pamiršti, kitaip nei žmonės. Su jūsų leidimu, visą sukauptą informaciją jie gali panaudoti ateityje prireikus pagalbos“, – kalbėjo „Google“ atstovas.

Vėliau atsakydamas į klausimus E.Schmidtas akcentavo, jog telefonai yra pakankamai patikimi ir saugūs įrenginiai, kad jais būtų galima vykdyti atsiskaitymus. Jie gali siųsti koduotą informaciją, be to, juos nesunku atpažinti. „Įsivaizduokite – eini gatve pro parduotuves ir telefonas tau primena, kad jau reikia nusipirkti naujas kelnes. Čia pat jis nurodo, kad parduotuvė kairėje taiko 10 proc. nuolaidą, o dešinėje – 20 procentų. Žmogui nusprendus eiti į kurią nors parduotuvę, ši jau žino, kokio kliento sulauks ir ką jam pasiūlyti“, – kalbėjo jis.

E.Schmidtas pripažino, jog ateityje didelė sėkmė gali laukti grupinio apsipirkimo svetainių, tokių kaip „Groupon“. Šią svetainę „Google“ anksčiau bandė įsigyti, tačiau pastaroji nepriėmė technologijų milžinės pasiūlymo.

Šviesią ateitį „Google“ atstovas taip pat prognozavo personalizuotai reklamai. Tačiau jis pabrėžė, jog šioje srityje „Google“ mato didelę konkurenciją ne su „Facebook“, o su „Bing“ paieškos svetaine.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius