Priklausomai nuo to, koeficientas galės būti nuo 0,75 iki 1,25.
Taip, supratote teisingai: netgi žmonės, kurie tiesiogiai nedirba prie „Buzz“, „+1“ ar panašių projektų, vis tiek bus priklausomi nuo jų rezultatų. Tokiu būdu kompanijos vadovybė tarp eilučių skelbia, kad šie projektai yra visų darbuotojų reikalas, ir visi turi vienaip ar kitaip juose dalyvauti – kalbėti apie juos, rašyti apie juos, kviesti draugų ir t.t.
Turint omenyje tai, kad pastaraisiais metais „Google“, švelniai tariant, nesiseka socialiniame fronte, gali būti, kad tokia nauja atlyginimo formavimo strategija kaip tik atbaidys darbuotojus, ir išgirsime vis daugiau istorijų apie tai, kad „Google“ darbuotojas pereina į „Facebook“, „Twitter“, „Foursquare“ ar dar kur nors.
Šaltinis: BusinessInsider.com.