Viskas prasidėjo nuo to, kad komisija pareikalavo iš „Google“ ir kitų kompanijų daug detalesnės informacijos apie pajamas ir pelnus iš mobilių įrenginių, rašo „The Wall Street Journal“.
Interneto gigantas atsisakė tai padaryti, motyvuodamas tuo, jog „Google“ tarnybos (įskaitant reklamą) gali atsirasti „įvairiausiuose įrenginiuose artimiausioje ateityje“.
Be jau minėtų šaldytuvų, kalbama ir apie automobilių prietaisų paneles, termostatus, laikrodžius ir akinius – ir tai yra tik „kai kurie iš galimų“ įrenginių.
Jau žinome apie termostatus „Nest“, kurių gamybos bendrovę „Google“ įsigijo šių metų vasario mėnesį už 3,2 mlrd. JAV dolerių. Taip pat žinome apie išmaniuosius akinius „Glass“ ir laikrodžiams skirtą operacinę sistemą „Android Wear“. Tačiau „Google“ šaldytuvas? Tai tikrai naujiena!