Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Google“ kuria „FourSquare“ ir „Facebook Places“ konkurentą?

Pastaruoju metu naujienos apie „Google“ naujų rinkų užkariavimą jau tampa įprastos, kyla tik klausimas, kur DAR įkiš savo trigrašį ši kompanija. Jiems jau net būtų sunku kuo nors labai nustebinti interneto naršytojus.
„Google“ biuro laukiamasis.
„Google“ biuro laukiamasis. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Bet pagal savo paslaugų kokybę jie tikrai gerai atlieka darbus, nėra kuo skųstis. Taigi viena iš naujienų yra „Google HotPot“ – tai praktiškai yra „Google Places“ pratęsimas ar, galima sakyti, patobulinta versija. Į ją informaciją gali kelti kiekvienas vartotojas. Bent jau taip skamba projekto vizija.

Šiuo atveju „Google“ paviešino produktą beta versijoje, mat dalis funkcijų tiesiog neveikia. Bet atrodo gražiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius