Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Google+“ lankomumas nuo viešojo paleidimo dienos krito 60 proc.

Statistikos ir socialinių tinklų gerbėjai nesiliauja matuoti naujojo „Google+“ sėkmės skaičiais. Paskutiniais duomenimis, tinklo lankomumas žymiai krito, lyginant su rugsėjo 20 diena, kai jis buvo atidarytas viešai, t.y. buvo leista vartotojams registruotis be pakvietimų.
„Google+“ logotipas
„Google+“ logotipas / „Google“ nuotr.

Tą paleidimo dieną lankytojų srautas pašoko labai stipriai – kalbama ne apie šimtus, bet apie tūkstantį procentų ir daugiau. Kita vertus, dabar matome, kad tai buvo daugiau laikinas reiškinys, negu tendencija – srautas sumažėjo 60 procentų, lyginant su didžiausiu piku.

Tačiau vis tiek galima konstatuoti, kad bendras srauto padidėjimas buvo gana žymus – skaičiuojant matematiškai, jis išaugo 4–5 kartus. Ar visi šie vartotojai lankysis svetainėje ir toliau – ateitis parodys.

Panašu, kad artėjame prie etapo, kai „Google+“ turės kiek įmanoma greičiau pasiūlyti kažką rimto, kad priverstų lankytojus ne tik ateiti bei pasilikti, bet ir aktyviai dalyvauti socialinio tinklo veikloje.

Šaltinis: Mashable.com. Parengė: FWD.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius