Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Google“ pristatė naują susirašinėjimo programėlę. Kodėl „Apple“ turėtų sunerimti?

Žinučių pasaulyje vyksta tyli revoliucija. Bendrovės „Facebook“, „Google“, „Atlassian“ ir „Slack“ kuria savo susirašinėjimo programėles, kurios turės daugiau funkcijų nei tik vaizdo, garso ar paprastų tekstinių žinučių siuntimas ir bus labiau panašios į operacines sistemas.
„Apple“ kompiuteris ir „Google“ logotipas
„Apple“ kompiuteris ir „Google“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Antradienį „The Wal Street Journal“ pranešė, kad „Google“ kuria naują susirašinėjimo aplikaciją. Ji programėlių kūrėjams leis aplikacijas integruoti tiesiai į žinučių langą ir pasižymės labai paprasta tekstine sąsaja.

Projektas atrodo kaip konkurentas „Facebook M“ – virtualiam asistentui, kuris vartotojams turėtų padėti padaryti viską, – nuo apsipirkimo iki rezervacijos restorane, – neišėjus iš „Facebook Messenger“.

Visos programėlės bus nauja įdomi technologijų pasaulio tendencija, kuri kels grėsmę „Apple“, rašo Businessinsider.com.

Iki šiol „Apple“ strategija buvo labai sėkminga, tačiau jos sėkmės faktoriai, atrodo, gali būti trapūs.

Idėja paprasta – žmonėms patinka susirašinėti ir nesinori palikti susirašinėjimo, kad atidarytų kitą programėlę. Įdėjus programėlę tiesiai į susirašinėjimo langą, problema išspręsta.

Daugiausiai „Apple“ rekordinių įplaukų keliauja iš „iPhone“ pardavimų. Žmonėms „iPhone“ iš dalies patinka dėl „App Store“. Tai yra vienintelis legalus būdas gauti „iPhone“ aplikacijas, o „Apple“ nuo programėlių pardavimų atsiriekia 30 proc. dalį.

Tai „App Store“ suteikia unikalią trauką ir ją padaro programėlių centru – tiek kūrėjams, kuriems platformos reikia norint aplikacijas parduoti, tiek vartotojams, per kurią jie aplikacijas įsirašo.

Kai žmonės turi aibę „iPhone“ programėlių, jie labiau linkę atsinaujinti ir pirkti kitą „iPhone“, o ne „Android“ įrenginį.

Naujos susirašinėjimo programėlės suteikia alternatyvią platformą vartotojams ir programėlių kūrėjams, todėl „Apple“ viešpatavimui programėlių pasaulyje, o gal būt ir telefonų rinkoje, kyla grėsmė.

Pavyzdžiui, „Facebook“ turi nuosavą aplikacijų parduotuvę ir leidžia įsirašyti naudingų plėtinių daugiau nei 800 mln. „Facebook Messenger“ vartotojų.

Kitos programėlės, kaip „Atlassian“ „HipChat“, leidžia išsikviesti „Uber“ nepaliekant susirašinėjimų lango.

Idėja paprasta – žmonėms patinka susirašinėti ir nesinori palikti susirašinėjimo, kad atidarytų kitą programėlę. Įdėjus programėlę tiesiai į susirašinėjimo langą, problema išspręsta.

Šis konceptas labai pasiteisino Japonijoje, kur susirašinėjimo aplikacija „Line“ tapo tokia sėkminga, kad įdiegė mobilius mokėjimus ir taksi paslaugas šalia pagrindinės surašinėjimų funkcijos.

Ateityje atsisiuntę „Facebook Messenger“, „Google“ žinučių ar kitas programėles, viską turėsite savo įrenginyje.

Šių programėlių net nereiks įrašyti – su „Facebook Messenger“ bus įrašomos ir visos jūsų turimos programėlės ir jos vienodai veiks kiekviename įrenginyje, nepriklausomai nuo operacinės sistemos.

Visa tai – puikios žinios vartotojams, nes dar labiau supaprastins naudojimąsi technologijomis.

Tačiau vargu ar tuo gali džiaugtis „Apple“. Jei vartotojai pradės gauti aplikacijas iš „Facebook“, „Google“ ar kitų platformų, „App Store“ pranyks nebebus dėmesio centru.

O kol kas „Apple“ parodė mažai gebėjimų tiek kuriant pažangias daugialypes žinučių platformas, tiek dirbtinio intelekto projektus.

Programėlių kūrėjai gali nuspręsti veikiau kurti programėles vienai susirašinėjimo platformai, kuri veiks kiekviename įrenginyje, o ne rūpintis, ar kurti ją „Apple“, ar „Android“. Jei „Facebook Messenger“ ar „Google“ žinučių aplikacijos iš tiesų veiks visuose įrenginiuose vienodai, kam apskritai eiti į „App Store“?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius