Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Google“ pristatė savo muzikos parduotuvę, kuri konkuruos su „iTunes“

„Google Music“ pristatymo akimirka
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / „Google Music“ pristatymo akimirka
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kompanija „Google“ pristatė savo internetinę muzikos parduotuvę „Google Music“, kuri pirmiausia bus prieinama vartotojams JAV. „Android“ operacinę sistemą naudojančiais įrenginiais bus galima pirkti, saugoti ir internetu klausytis MP3 failų.

Naujojoje muzikos parduotuvėje galima įsigyti EMI, „Sony Music Entertainment“, „Universal“ ir dar 23 įrašų kompanijų muzikos. Fonotekoje šiuo metu yra per 13 mln. dainų. „Warner Music Group“ įrašų kompanija kol kas nepasirašė sutarties su „Google“, skelbia BBC.

Kurdama muzikos parduotuvę „Google“ aštrina konkurenciją su „Apple“, siekdama panaikinti pastarosios dominavimą šioje rinkoje. „Apple“ muzikos parduotuvę „iTunes“ paleido dar 2003 metais, šiuo metu ji yra bene populiariausia pasaulyje muzikos įrašų prekybos vieta.

Tačiau naujausias tyrimų kompanijos „Gartner“ atliktas tyrimas parodė, kad daugiau nei pusė visų išmaniųjų telefonų, parduotų nuo liepos iki rugsėjo, naudoja „Android“ operacinę sistemą. Tai – daugiau nei 60 mln. įrenginių.

Palyginimui, tuo pačiu laikotarpiu „Apple“ mobilieji įrenginiai sudarė 15 proc. pardavimų.

„Google“ taip pat integravo savo muzikos parduotuvę su socialiniu tinklu „Google+“. Vartotojai galės dalytis muzikos įrašų nuorodomis su savo pažįstamais, o pastarieji galės vieną kartą išklausyti visą įrašą nemokamai.

Muzikos įrašų kainos svyruoja nuo 0,69 iki 1,29 JAV dolerio. Be to, kasdien bus skelbiama daina, kurią visi galės atsisiųsti nemokamai.

Parduotuvėje galima rasti ne tik populiarių dainų, bet ir išskirtinio turinio. Pvz., reperis Busta Rhymes išskirtinai šioje parduotuvėje pristatė savo naująjį albumą, iš jos taip pat bus galima įsigyti grupių „Rolling Stones“ ir „Coldplay“ gyvų pasirodymų įrašų, kurie anksčiau nebuvo paviešinti.

Įrašų į „Google Music“ galės įkelti ir pavieniai atlikėjai. Už tokią galimybę teks susimokėti 25 dolerių mokestį, įrašų kainą galės nustatyti patys muzikantai. Už kiekvieną parduotą dainą „Google“ atiteks 30 proc. nustatytos kainos.

Kol kas kompanija neskelbia, kada paslauga taps prieinama kitų šalių gyventojams.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT