Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Google“ sukūrė atsaką „Facebook“ ir „Twitter“

Google Buzz
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / „Google Buzz“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Antradienį „Google“ paskelbė informaciją apie naują savo produktą „Google Buzz“, kurį naujienų svetainė bbc.co.uk pristato kaip atsaką socialiniams tinklams „Facebook“ bei „Twitter“.

Informacija „Google  Buzz“ bus galima dalytis iš „Gmail“ pašto sistemos.  Per „Buzz“ galima  su draugais ir draugų grupėmis dalytis tekstiniais, vaizdo pranešimais, „YouTube“ filmukais, taip pat informacija iš kitų socialinių tinklų. Pats dalijimosi informacija procesas labai  panašus į socialinio tinklo „Facebook“. Ekspertai akcentuoja, kad atsakymo į žinutes sistema primena „Twitter“.

Ši nauja kompanijos paslauga pradės veikti artimiausiomis dienomis.

BBC pažymi, kad „Google Buzz“ yra atsakas „Facebook“, kuris nuo 2004 metų jau pritraukė 400 milijonus naudotojų. „Google“ taip pat turi nemenką potencialą, nes „Gmail“ paštu naudojasi apie 170 mln. žmonių. BBC Naujienų tarnyba teigia, kad šis naujas produktas turės daug naujų savybių, kurių negali suteikti dabar egzistuojantys socialiniai tinklai, ypač susijusių su mobiliaisiais telefonais. Tačiau taip pat keliamas klausimas, ar dar yra pakankama rinka socialiniams tinklams, palikta „Facebook“ ir „Twitter“.

Tai ne pirmas kartas, kai „Google“ bando sukurti socialinį tinklą. 2004 metais kompanija pristatė „Orkut“. Nors jis išpopuliarėjo tokiose šalyse kaip Indija ar Brazilija, didžiojoje dalyje pasaulio jis buvo nustumtas į šoną „Facebook“.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT