Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Kalypso“ žada gerus metus strateginių žaidimų gerbėjams: „Sudden Strike 4“ apžvalga

„Sudden Strike 4“
Youtube/Gameon nuotr. / „Sudden Strike 4“
Šaltinis: Žurnalas „GameOn“
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Gamescom“ parodos metu lankėmės žaidimų leidėjų „Kalypso“ (Vokietija) stende, kur turėjome progą išmėginti du strateginius žaidimus. Pirmasis jų – tai ketinimas naujam gyvenimui prikelti kultinę Antrojo Pasaulinio karo laikų strategiją – „Sudden Strike 4“.

Tuo tarpu antrasis „Kalypso“ stende demonstruojamas žaidimas „Urban Empire“ yra miestų statybos simuliatorius, kažkuo primenantis garsiausius šio žanro žaidimus, tačiau tuo pat unikalus. Sprendimus šiame žaidime galės priimti ne tik žaidėjas, bet ir dirbtinio intelekto valdoma miesto taryba, tad tai žada būti vienas realistiškiausių ir įdomiausių miesto mero postą siūlančių žaidimų.

„Urban Empire“ – tai miesto vadybos simuliatorius, žaidėjus pasitiksiantis kvapą gniaužiančiomis inovacijomis. Žaidimo pradžia, atrodytų panaši į kitus šio žanro žaidimus. Jums teks autoritarinis miesto įkūrėjo vaidmuo, tad galėsite statyti savo svajonių miestą, bet... Siekiant tobulinti miestą, teks investuoti net tik į infrastruktūrą, bet ir į mokslą raidą, darbo rinką, gyventojų laimę.

Laikui bėgant, o jo žaidime bus ištisi 200 metų, jūsų dinastijos įkurtame mieste atsiras vis daugiau žmogaus teisių, rinkimai ir savivalda. Nuo tos akimirkos žaismas kis drastiškai, nes žaidėjas, kaip ir kiekvienas valdininkas, turės galimybę teikti siūlymus miesto tarybai. Taip žaidime atsiras politika ir tik nuo žaidėjo priklausys ar ji bus skaidri, ar paremta šantažu ir korupcija. Žaidimas iš kurio visi galime pasimokyti į mūsų kompiuterius atkeliaus kitų metų pradžioje.

„Sudden Strike“ – klasikinė ir daugeliui Lietuvos žaidėjų puikiai žinoma serija. Pirmosios šio žaidimo dalys savo metu pavergė žaidėjų širdis ne tik dėl gudrių sprendimų su žaidimo grafika, bet ir dėl aukštai iškeltos realizmo ir sudėtingumo lygio kartelės.

„Sudden Strike“ pasaulį išvydo dar tais laikais, kai strategijos žanre dominavo paprastas popieriaus, akmens ir žirklių principas. „Sudden Strike“ atrodė kitoks – realistiškesnis ir reikalaujantis šiokių tokių žinių. Žaidėjai , išmanantys bazines Antrojo Pasaulinio karo epochos karybos taisykles, vos susipažinę su „Sudden Strike“ galėjo nuspėti, ko iš jų tikimąsi.

Ketvirtoji žaidimo dalis, pasirodysianti kitų metų pirmą ketvirtį, nors ir pakeitė kūrėją, bet išliks ištikima kertiniams principams. Parodoje žaidimo kūrėjai pristatė realių Antrojo Pasaulinio karo generolų avatarus ir jų rolę žaidime, taip pat demonstravo oro kaitą, patobulintą karinių dalinių judėjimą žemėlapyje, balistikos modelį ir kitas vingrybes.

Sužinoti daugiau detalių apie abu žaidimus, o taip pat išvisti ankstyvuosius žaidimo vaizdus galite pažiūrėję šį video:

Žurnalas „GameOn“
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT