Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Ko reikia žmonėms, turintiems „smegenis 2.0“?

Linas Šiautkulis
Linas Šiautkulis
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Internetas, tapęs neatsiejama kiekvieno mūsų dalimi, jau keičia ir mūsų smegenis. Y, C karta arba vadinamoji „tūkstantmečio“ karta – tai skaitmeninė vartotojų karta, meistriškai manipuliuojanti technologijomis bei žinanti, kaip jomis sukelti nacionalinius judėjimus. Tai – žmonės, kuriems įvaizdis internete tapęs svarbesniu už įvaizdį realiame gyvenime. Apie kartą, kurios galvoje – „smegenys 2.0“, kaip tokius žmones atpažinti ir kaip su jais bendrauti – progreso konferencijoje LOGIN pasakos bendrovės „Adnet Media“ vadovas Linas Šiautkulis. „Microsoft Advertising“ mobiliųjų pardavimų skyriaus specialistas Chris‘as James‘as taip pat kalbės apie besikeičiančius naujosios kartos vartotojų įpročius ir rinkodaros specialistų iššūkius, siekiant juos sudominti.

 „Šios „skaitmeninės kartos“ atstovai yra ne tik 15-35 metų amžiaus, jų apstu ir tarp keturiasdešimtmečių, ir vyresnio amžiaus žmonių, kurių bendras skiriamasis bruožas – nuolatinis įsitraukimas į skaitmeninę erdvę. Šis faktorius daro įtaką elgesio ir netgi smegenų pokyčiams, todėl, siekiant efektyvesnės komunikacijos, būtina į juos įsigilinti ir suprasti“, – sako L. Šiautkulis. Pasak specialisto, skaitmeninės kartos atstovą nuo kitų atskirti nesunku, kadangi tokiems žmonėms įvaizdis internete jau tapęs svarbesniu už įvaizdį realiame gyvenime: savo skaitmeninių profilių palaikymui ir valdymui toks asmuo skiria didelę savo laiko dalį, todėl daugiau komunikuoja tekstu nei gyvai.

„Microsoft“ duomenimis, šios kartos atstovų labai toli ieškoti nereikia – 24 proc. viso pasaulio „tūkstantmečio“ atstovų galima rasti besinaudojančius pokalbių programa „Skype“, suteikiančia jiems prieinamumo ir asmeniškumo „prieglobstį“.

Kitas šios kartos bruožas – meistriškas manipuliavimas naujausiomis technologijomis. „Tūkstantmečio“ karta žaibiškai nardo technologijose ir žino, kaip jas pasitelkus sukelti nacionalinį judėjimą – vos per vieną sekundę bet kurį politiką paversti pajuokos objektu ir sužlugdyti jo politinę karjerą, – skaitmeninės kartos atstovo portretą piešia L. Šiautkulis. – Turėdamas per daug pasirinkimų, toks vartotojas renkasi nesirinkti, tad atsitiktiniai sprendimai – jo kasdienybė. Perkrautas informacijos chaoso, skaitmeninis žmogus tampa lengva „auka“ rinkodaros atstovams.“

Kompanijos „Microsoft“ reklamos specialistas Chrisas Jamesas pastebi, kad apibūdinimas „tūkstantmečio karta“ daugeliui rinkodaros atstovų sukelia netikrumo jausmą: „Ši karta nuolat šokinėja nuo vieno išmaniojo telefono prie kito, žaidimus kasdien žaidžia vis naujesniame įrenginyje – kompiuteryje ar planšetėje, tad juos surasti ir patraukti dėmesį – nelengva.“ „Microsoft“ duomenimis, šios kartos atstovų labai toli ieškoti nereikia – 24 proc. viso pasaulio „tūkstantmečio“ atstovų galima rasti besinaudojančius pokalbių programa „Skype“, suteikiančia jiems prieinamumo ir asmeniškumo „prieglobstį“.

Nuo interneto priklausantys skaitmeninės kartos atstovai nuolat siekia grįžtamojo ryšio ir dėmesio socialiniuose tinkluose, kaip vienintelio socialinio patvirtinimo įrodymo, bet asmeniniam bendravimui nevengia pasitelkti ir kitų terpių. „Bandydami atsijoti seniai atnaujintas vartotojų būsenas socialiniuose tinkluose, nykstančias „Twitter“ žinutes ar ieškoti aktualijų jau pašalintuose asmeniniuose įrašuose, rinkodaros atstovai bando įžvelgti naują tendenciją, kuri pritrauks daugiausiai skaitmeninės kartos atstovų dėmesio“, – rinkodaros atstovų šiandieninius siekius pristato Ch. Jamesas.

Ar jie pasieks ko nori – nėra garantijų, kadangi, pasak L. Šiautkulio, skaitmeninės kartos atstovai ateities plano neturi: viskas keičiasi pernelyg greitai, todėl sudarinėti ateities scenarijus ir ilgiau užsibūti vienoje vietoje – ne jų tikslas.

Balandžio 10-11 dienomis progreso konferencijoje LOGIN, kurią pristato telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, Chrisas Jamesas (balandžio 10 d. 11 val.) ir Linas Šiautkulis (balandžio 11 d. 10 val.) dalinsis įžvalgomis apie „skaitmeninę kartą“, kintantį vartotojų gyvenimo būdą bei verslui kylančius iššūkius. 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT