Šį klausimą FPK pradėjo nagrinėti dar 2009 metais, kai „Facebook“ pakeitė klientų privatumo įstatymus jų neįspėjęs. Dalis informacijos, kurią vartotojai nustatė kaip privačią, tapo prieinama viešai, skelbia BBC.
Komisija teigia, kad 800 mln. vartotojų turintis „Facebook“ sutiko ateityje atsiklausti žmonių leidimo prieš pakeičiant privatumo nustatymus ar tai, kaip kompanija tvarko jų duomenis.
Socialinis tinklas pastebi, kad daugumą reikalavimų įvykdė vos buvo pareikšti priekaištai. Kompanija baudos išvengė, tačiau bus reguliariai tikrinama, ar ji laikosi reikalavimų.
„Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas pripažino, kad kompanija anksčiau padarė „daugybę klaidų“ ir apgailestavo, kad kiekviena klaida užgoždavo gerus jų darbus ir pasiekimus.
„Mes aiškiai ir ilgam laikui įsipareigojame daryti tai, ką visuomet darėme ir darysime – suteiksime jums įrankius kontroliuoti, kas gali matyti jūsų informaciją, ir užtikrinsime, kad tik jie šią informaciją matytų“, – rašo M.Zuckerbergas.