Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mobiliųjų reklamų kompanija „InMobi“ sulaukė 200 mln. dolerių investicijos

Mobiliųjų reklamų kompanija „InMobi“ sulaukė 200 mln. dolerių investicijos iš Japonijos žiniasklaidos ir telekomunikacijų bendrovių konglomerato „Softbank“.
„InMobi“ pardavinėja reklamas, kurios rodomos išmaniuosiuose telefonuose.
„InMobi“ pardavinėja reklamas, kurios rodomos išmaniuosiuose telefonuose. / Inmobi.com nuotr.

Ši kompanija yra viena didžiausių žaidėjų išmaniesiems telefonams pritaikytos reklamos rinkoje, rašo „The Financial Times“. Vien rugpjūtį per ją buvo parodyta beveik 50 mlrd. reklamų. Pagrindinės jos konkurentės – „Google“, kuri pernai už 750 mln. dolerių nusipirko „Admob“, ir „Apple“ paslauga „iAd“.

„Visa mobiliojo interneto rinka tik dabar pastebi, kokiu lygiu augs reklama. Žmonės kalbėjo, kad mobiliųjų įrenginių reklamos rinka bus didesnė, nei (įprastų kompiuterių) interneto reklamos rinka. Dabar matome ankstyvus augimo ženklus“, – teigė „InMobi“ vadovas Naveenas Tewaris

„InMobi“ daugiausia pajamų gauna iš Azijos rinkų, kur praėjusį mėnesį jos reklamos buvo peržiūrėtos 119 mln. kartų, taip pat iš Šiaurės Amerikos (83 mln. peržiūrų) ir Europos (66 mln.).

„InMobi“ artimiausiu metu iš „Softbank“ gaus 100 mln. dolerių investiciją, o kitų metų balandį – dar 100 mln. dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius