Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

MTTC pataisė LG G3 telefoną – įdėjo prastesnių parametrų dalis

Vilnietis Rolandas Pocius iš Mobiliųjų telefonų techninio centro (MTTC) parsinešęs sutaisytą išmanųjį telefoną LG G3 nemaloniai nustebo pastebėjęs, kad įrenginys po taisymo turėjo kitą plokštę su prastesniais parametrais. MTTC vadovas Gintaras Kručkas pripažino, kad prastesnių parametrų plokštė įdėta per klaidą ir sakė su tokiu atveju praktikoje susidūręs pirmą kartą.
Išmanusis telefonas LG - G3
Išmanusis telefonas LG - G3 / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

R.Pocius įsigijo telefoną iš internetinės parduotuvės Varle.lt. Sugedus telefonui įrenginys buvo nuneštas į LG įgaliotą taisymo centrą MTTC.

Praėjus kuriam laikui R.Pocius pastebėjo, kad LG G3 veikė ne taip sparčiai, kaip turėtų, o telefono viduje įdėta visai kita vidinė plokštė.

Originalų „Snapdragon“ procesorių pataisytame LG G3 telefone pakeitė ARM „rev 1 (v7l)“ procesorius, vietoje 32 GB vidinės atminties buvo 16 GB

Originalų „Snapdragon“ procesorių pataisytame LG G3 telefone pakeitė ARM architektūros „rev 1 (v7l)“ procesorius, vietoje 32 GB vidinės atminties buvo 16 GB (vartotojui buvo pasiekiama 12 GB), o operatyviosios atminties, pasak R.Pociaus, sumažėjo nuo 3GB iki 2 GB RAM.

„Sutaisytas telefonas turėtų veikti gerai, o dabar jis kaista, kartais nustoja veikti operacinė sistema ir telefonas persikrauna“ , – aiškino vilnietis.

Anot R.Pociaus, iš pradžių MTTC darbuotojui pasakius, kad telefonas turi mažiau vidinės atminties, darbuotojas pateikė šypseną keliančius argumentus – esą tik atrodo, kad telefone yra mažiau vidinės atminties, nes 20 GB užima operacinė sistema. Tačiau vėliau darbuotojai pasiūlė pakeisti plokštę į pirminę.

Pasak MTTC vadovo, šioje situacijoje įvyko žmogiška klaida, nes Varle.lt prekiavo netradiciniu, ne Lietuvos rinkai skirtu įrenginiu.

Pasak MTTC vadovo, šioje situacijoje įvyko žmogiška klaida, nes Varle.lt prekiavo netradiciniu, ne Lietuvos rinkai skirtu įrenginiu.

„LG G3 modelis aprašyme niekur neturi skirtingos talpos požymio ir telefonas yra ne iš Baltijos šalių regiono – tokios talpos telefonas buvo vienintelis ir skirtas Lenkijos rinkai. MTTC darbuotojas visą gyvenimą remontavo telefonus su 16 GB talpa ir nelabai žinojo, kad gali būti 32 GB versija“, – sakė G.Kručkas ir pridūrė su tokiu atveju susiduriantis pirmą kartą.

Vėliau R.Pocius kreipėsi į internetinę parduotuvę Varle.lt su prašymu pakeisti telefoną į naują.

Iš pradžių internetinės parduotuvės Varle.lt atstovai R.Pociui sakė negalintys pakeisti telefono į naują, nes pataisyto įrenginio talpa skiriasi nuo originalios, o ir atnešus telefoną su senais parametrais, anot R.Pociaus, pakeitimo reikėtų laukti nuo 3 iki 5 savaičių.

Vis dėlto 15min.lt išsiuntus užklausą dėl telefono Varle.lt atstovams, šie pažadėjo įrenginį pakeisti į naują per kelias dienas.

„Šiuo atveju įvyko žmogiška komunikacijos klaida. MTTC neperspėjo, kad sumažino telefono talpą. Vartotojas kreipėsi, išsiaiškinome, naujas telefonas jau užsakytas. Jei telefonų neturime iškart vietoje, užsakomas įrenginys mus pasiekia per 3-5 dienas, o ne savaites“, – sakė Varle.lt vadovas Marius Butauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius