Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Pokalbių tarnyba „Skype“ dingo iš eterio (papildyta 16.15 val.)

Tokį vaizdą matė į skype.com užsukę lankytojai.
15min.lt / Tokį vaizdą matė į skype.com užsukę lankytojai.
Šaltinis: 15min
1
Skaitysiu vėliau
A A

Ketvirtadienį po pietų Lietuvos laiku „nulūžo“ visame pasaulyje populiari pokalbių tarnyba „Skype“.

Apie 14.30 val. „Skype“ vartotojų kompiuterių ekranuose pasirodė standartinis pranešimas apie klaidą ir „nulūžusią“ „Skype“ programą. Vėlesni vartotojų mėginimai iš naujo įjungti „Skype“ buvo nesėkmingi – startinį programos langą momentaliai vėl pakeisdavo pranešimas apie klaidą. Nepadėdavo ir kompiuterio išjungimas ir įjungimas iš naujo.

„Skype“ kūrėjų svetainėje skype.com atsirado abstraktus paaiškinimas, kas nutiko: „Atrodo, kad mūsų serveris neveikia. Paprastai tai reiškia, kad arba mes atliekame aptarnavimo darbus, arba per daug lankytojų pamėgino pasiekti skype.com., todėl mes nesugebėjome susidoroti su tokiu srautu. Bet kokiu atveju mes jau tvarkome problemą ir viskas turėtų vėl normaliai veikti po kelių minučių.“

Visai neseniai „Skype“ už milžinišką 8,5 mlrd. dolerių sumą įsigijo informacinių technologijų gigantė „Microsoft“.

Papildyta 16.15 val.: Užsienio naujienų portalai praneša, kad su problemomis iš pradžių susidūrė „Windows“ vartotojai, tačiau vėliau jų kilo ir kitas operacines sistemas naudojantiems žmonėms. Tiesa, daliai vartotojų tarnyba ir toliau veikia kaip įprasta.

„Skype“ savo „Twitter“ sąskaitoje pranešė nustačiusi problemą ir artimiausiu metu ją žada ištaisyti.

O kol pataisymas bus išleistas, skaitytojams siūlome instrukciją, ką daryti, kad „Skype“ vėl veiktų:

„Windows“ vartotojams:

  1. Uždarykite programą „Skype“. Jei programos ikona vis dar yra „System tray“ juostoje (dešinėje apačioje), spustelkite ant jos dešiniu pelės klavišu ir pasirinkite „Quit“ (liet. išjungti);
  2. Įsitikinkite, kad galite matyti paslėptas bylas ir katalogus:
    a) spustelkite „Start“ (liet. pradėti), pasirinkite „Run“ (liet. paleisti), įveskite žodžių junginį „control folders“ ir spustelkite OK;
    b) pasirinkite „View“ (liet. rodymas) kortelę ir ties „Hidden files and folders“ (liet. paslėptos bylos ir katalogai) pasirinkite „Show (...)“ (liet. rodyti);
  3. Raskite ir ištrinkite„shared.xml“ bylą:
    a) spustelkite „Start“, „Run“, įrašykite „%appdata%\skype“ (be kabučių) ir spauskite OK;
    b) atsidariusiame kataloge ištrinkite bylą pavadinimu „shared.xml“;
  4. Įjunkite „Skype“ iš naujo. Jūsų ištrinta byla bus sukurta iš naujo, ir programa vėl turėtų veikti kaip įprasta.

„Mac OS X“ operacinės sistemos naudotojams:

  1. Išjunkite „Skype“;
  2. Atidarykite katalogą „~/Library/Application Support/Skype/“;
  3. Ištrinkite bylą „shared.xml“;
  4. Paleiskite „Skype“ iš naujo, jūsų ištrinta byla bus vėl sukurta.
Komentarai: 1
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT