Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Praėjusiais metais „Apple“ pardavimas Baltijos šalyse išaugo dvigubai

„Apple“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / „Apple“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Prekių ženklas „Apple“ per 2010 metus sustiprino savo pozicijas Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje. „Apple“ produkcija Baltijos šalyse prekiaujančios bendrovės „AVAD Baltic“ vadovo Tomo Palšio teigimu, praėję metai šiame regione „Apple“ buvo rekordiniai, rašoma bendrovės išplatintame pranešime spaudai.

Trijose Baltijos valstybėse pasiekta 54,69 milijono litų apyvarta – šie rodikliai viršijo prognozes. Iš viso per 2010-uosius parduota per 11 tūkst. kompiuterių „Mac“.

„Panašu, kad vis daugiau vartotojų atranda „Mac“ platformą ir „Windows“ jau nebėra vienintelis operacinės sistemos pasirinkimas. Be to, pirkėjai puikiai įvertino praėjusiais metais atnaujintą itin lengvą nešiojamąjį kompiuterį už konkurencingą kainą – „MacBook Air“ bei grotuvą „iPod Touch“, – kelias augimo priežastis įvardija T.Palšis.

Mes pastebime, kad „Apple“ gerbėjų ir pirkėjų būrys auga sniego gniūžtės principu – galime sakyti, kad du nauji „Apple“ pirkėjai atveda dar mažiausiai vieną naują vartotoją.Bendra metinė „Apple“ produkcijos apyvarta Baltijos regione pranoksta net buvusią prieš krizę, 2008-aisiais, kai apyvarta siekė 51,29 milijono litų, o, palyginti su 2009-aisiais (27,8 mln. litų), išaugo dvigubai. Mūsų šalyje „Apple“ produkcijos pardavimo augimo tendencijos yra analogiškos bendriems Baltijos šalių rodikliams. Jeigu lygintume praėjusius metus su 2009-aisiais, „Apple“ pardavimas Lietuvoje išaugo daugiau nei dvigubai – 2010-aisiais apyvarta pasiekė 20,49 milijono litų, o 2009-aisiais ji buvo 9,51 milijono litų.

„Jau nebestebina faktas, kad „Apple“ apyvartos augimo tendencijos Baltijos šalyse yra panašios kaip visame pasaulyje. Mes pastebime, kad „Apple“ gerbėjų ir pirkėjų būrys auga sniego gniūžtės principu – galime sakyti, kad du nauji „Apple“ pirkėjai atveda dar mažiausiai vieną naują vartotoją. Taigi planuojame, kad ir šių metų pardavimas mūsų regione, įvertinus galimų naujų produktų (pvz., planšetinių kompiuterių „iPad“) atėjimo į rinką efektą, augs maždaug dvigubai“, – šių metų prognozėmis dalijosi „AVAD Baltic“ vadovas.

„Apple“ Baltijos šalių padaliniui ypatingas buvo pastarasis kalėdinis ketvirtis, kai, palyginti su tuo pačiu 2009-ųjų ketvirčiu, produkcijos parduota daugiau nei dvigubai – net už 19,4 milijonų litų. Ypač ryški tendencija, kad „Apple“ techniką Kalėdų dovanoms rinkosi lietuviai. Palyginti su 2009-aisiais, susidomėjimas šio prekių ženklo produkcija šoktelėjo net 2,4 karto. Lietuviai dažniausiai pirko grotuvus „iPod Touch“ ir „iPod Nano“ bei „Macbook Pro“ ir kompiuterius „Macbook Air“.

Komentarai
Temos „Apple“, Mac
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT