Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„SIMS 4“: visavertis pamatas išplėtimams ir migracijai į „iOS“? (Apžvaga)

Žaidimas „The Sims 4“
Žaidimas „The Sims 4“
Šaltinis: Žurnalas „GameOn“
0
Skaitysiu vėliau
A A

Dalis žiūrėsiančių šią apžvalgą nė nežinos, kas yra Willas Wrightas. Tai suprantama — žaidimų industrijos legenda jau keletą metų kažkur veikia kažką ir visas jo kultūrinis palikimas minkomas jaunesnėmis rankomis, valdomomis nepalyginamai daugiau apie šiuolaikinius paauglius ir jų pasaulį išmanančiomis smegenimis.

Willas Wrightas – „simsų“ tėvas ir mums yra garbinga pareiga tai priminti kaskart, kai pasaulį išvystą naujas „The Sims“ serijos žaidimas, jo papildymas, praplėtimas, naujas turinys ar nauja vieta atlikti „WooHoo“.

Tiesa, dar nė nepasirodžius naujam žaidimui, jo leidėja „Electronic Arts“, gavo daug daugiau lazdų nei galėjo tikėtis. Vis tik mes nesijungsime prie šakėmis ir deglais mojuojančios, kūdikius ir baseinus garbinančios minios, o pabandysime objektyviai apžvelgti, kokius sprendimus „EA Maxis“ priėmė kurdama “The Sims 4“ ir paspėliosime, kodėl šie sprendimai buvo priimti. 

Žurnalas „GameOn“
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT