Apie šią gudrybę tinklaraštyje pranešė antivirusinės programinės įrangos bendrovė „Sophos“. Paspaudus nuorodą vartotojai nukreipiami į ne „Facebook“ tinklalapį, o jame raginama pasidalinti įrašu apie besikeičiančias spalvas su savo draugais bei palikti komentarą apie naująją funkciją.
„Greičiausiai visas šis masinio dalinimosi tikslas yra pritraukti kuo daugiau vartotojų į sukčių tinklalapį, kuriame iššoka internetinė apklausa, – tinklaraštyje rašė Grahamas Cluley'is. – Kuo daugiau žmonių dalyvaus apklausoje, tuo daugiau pinigų šie sukčiai uždirbs.“
Pasak jo, šioje apgavystėje naudojami tie patys manevrai, kaip ir daugelyje panašaus pobūdžio gudrybių, kur netikra informacija raginama dalintis su draugais.
Nuorodą jau paspaudusiems vartotojams patariama ištrinti įrašą apie galimybę pasikeisti profilio spalvą ištrinti iš savo paskyros.
Tiesa, šis triukas neprašo vartotojų įvesti jokios asmeninės informacijos. Tokia gudrybė „Facebook“ tinkle plito ir 2012 metais.