Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

​„Tesco“ testuoja IBM mobiliąją papildytos realybės aplikaciją

Aplikacija identifikuoja produktus, palygina su planograma ir pateikia rekomendacijas
Aplikacija identifikuoja produktus, palygina su planograma ir pateikia rekomendacijas
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

IBM sukūrė mobiliąją aplikaciją tarptautiniam prekybos tinklui „Tesco“, kuri prekybininkams padės optimizuoti prekių išdėstymą, o pirkėjams - lengviau rasti jiems reikalingus produktus.

Papildytos realybės technologijų pagrindu IBM mokslininkai sukūrė mažmeninės prekybos įmonėms skirtą mobiliąją aplikaciją. Parduotuvės  darbuotojai šia programa telefone ar planšetiniame kompiuteryje užfiksuoja esamą lentynų užpildymo situaciją, produktų kiekį ir išdėstymą. Tuomet aplikacija prisijungia prie „Tesco“ prekių duomenų bazės, identifikuoja ir išanalizuoja vaizdus bei palygina juos su standartine planograma. Programos papildytosios realybės elementai parodo lentynų vietas su nepakankamais prekių kiekiais, trūkstamais ar netinkamai padėtais produktais.

IBM sprendimo testavimas šiuo metu vyksta netoli Londono įsikūrusioje „Tesco“ parduotuvėje. 

„Tesco“ IT vadovas Mike'as McNamara pasakoja, kad įprastai parduotuvės darbuotojai turi fiziškai sutikrinti produktų išdėstymą ir kiekį kiekvienoje lentynoje, o išmanus automatizuotas skaitmeninis sprendimas padės pagerinti ne tik prekybos tinklo veiklą, bet ir pateisins klientų lūkesčius. 

„Norėdami savo klientams suteikti geresnę apsipirkimo patirtį, privalome užtikrinti, kad prekės būtų tinkamai išdėstytos ir jas būtų lengva surasti. IBM aplikacija palengvins šį procesą“,  – sako M.McNamara.   

IBM Mažmeninės prekybos verslo tyrimų vadovės Simos Nadler teigimu, ši aplikacija akivaizdžiai parodo, kad inovacijų esmė yra ne techninė įranga, o tai, kaip ji naudojama.
„Bendradarbiavimas su „Tesco“ parodo, kaip išmanūs ir patogūs sprendimai gali būti panaudojami gerinant tiek klientų, tiek vartotojų patirtį, paprastinant veiklą ir taupant laiko sąnaudas“, - sako Sima Nadler. 

Komentarai
Temos Tesco, IBM
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT