Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lesto“ vadovas Aidas Ignatavičius: „Klientų aptarnavimą perima paštas ir bibliotekos“

Energetikos įmonių holdingo „Lietuvos energija“ valdoma elektros skirstomųjų tinklų bendrovė „Lesto“ toliau mažina įmonės klientų aptarnavimo centrų skaičių, tačiau kartu daugėja vietų, kur galima sumokėti už elektrą ar gauti kitas su mokėjimais susijusias paslaugas. Vis daugiau paslaugų persikeliant į elektroninę erdvę bei keičiantis vartotojų įpročiams, įmonė pasirašė bendradarbiavimo sutartis su Lietuvos paštu ir miestų bibliotekomis.
Aidas Ignatavičius
Aidas Ignatavičius

Bendrovės vadovas Aidas Ignatavičius sako, kad dėl pokyčių bus atleista dalis darbuotojų, o bendrovė sutaupys maždaug 2 mln. litų per metus. Anot jo, nuo liepos 1-osios vietų, kur aptarnaujami „Lesto“ klientai, padaugėjo daugiau nei 2 kartus.

Dėl pokyčių bus atleista dalis darbuotojų, o bendrovė sutaupys maždaug 2 mln. litų per metus

– Papasakokite, kaip keičiasi „Lesto“ klientų aptarnavimo tinklas?

– Aptarnavimo vietų skaičius plečiasi nuo 35 iki 81. Nuo liepos 1 dienos pasirašėme bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos paštu ir dabar klientai galės apsitarnauti 45-iuose Lietuvos pašto skyriuose. Taip pat pasirašėm bendradarbiavimo sutartis su 15 bibliotekų, kur klientai galės gauti mūsų paslaugas.

Aišku, šalia to mes vertiname savo specializuotų klientų aptarnavimo vietų poreikį – kur jos išsidėsčiusios, kiek jos yra reikalingos ir naudingos klientui pirmiausia. Ką mes matėme praėjusius pusantrų metų, kai vertinome klientų elgesį – jų srautas sumažėjo 30 proc. Todėl pasirašydami sutartis su Lietuvos paštu ir bibliotekomis, mes peržiūrėsime ir savo klientų aptarnavimo vietas. Mūsų specializuotų vietų šiek tiek sumažės – 14 jų bus panaikinta nuo spalio 1 dienos.

Šių centrų buvo 45, nuo praeitų metų liepos liko 35, o nuo spalio 1 dienos liks 21. Labai noriu akcentuoti, kad mes plečiame centrus. Kur mūsų dabartinių aptarnavimo vietų sumažėja, ten yra ir paštas ir bibliotekos. Pašte jie gaus knygelę, galės susiderinti rodmenis, bet mes matome tendenciją, kad žmones vis labiau nori naudotis elektroninėmis paslaugomis. Bibliotekininkus apmokome, o jie apmoko žmones ir jie bet kada galės ateiti, prisėsti prie kompiuterio ir susitvarkyti. Tiek trumpuoju numeriu, tiek internetu galima gauti visas paslaugas.

– Taigi, jūs uždarote dar 14 „Lesto“ centrų? Ar ateityje jų toliau mažės?

– Mes pirmiausia neuždarome, mes pirmiausia padidinam klientų aptarnavimo vietų iki 81 ir tada peržiūrėsime ir vertinsime klientų poreikius, nes pas mus 50 proc. klientų apsilanko, kad pasikeistų atsiskaitymo knygelę ir pasitikslintų dėl mokėjimo. Dėl to mes jau ilgą laiką investuojame į elektroninę svetainę, kur iš esmės galima gauti visas paslaugas. Turime trumpąjį numerį, kuriuo pasiskambinus galima užsisakyti knygelę ir ji bus pristatyta paštu.

Jau ilgą laiką investuojame į elektroninę svetainę, kur iš esmės galima gauti visas paslaugas

Iš esmės mažėja poreikis ateiti į aptarnavimo centrus, bet vis daugiau klientų išeina į elektroninę erdvę. Jau turime 400 tūkst. vartotojų, registruotų manoelektra.lt. Mes aiškiai matome klientų tendencijas, kad vis mažiau reikalingi klientų aptarnavimo centrai.

– Ar iš uždaromų 14 centrų bus atleidžiami visi darbuotojai?

– Tai palies 71 darbuotoją. Jiems bus pasiūlytos kitos pozicijos – jeigu nesusitarsime, tai 71 darbuotoju sumažės. Pernai apie trečdalis atleistų darbuotojų sėkmingai persikvalifikavo ir kartais net gaudavo geresnes pozicijas.  

– Ar uždarote tuos centrus, kuriuose yra mažiausi klientų srautai?

– Taip, mes žiūrime pagal klientų srautus – jeigu ateina 10 – 20 klientų, tai natūralu, kad uždarome.

– Kiek sumažės bendrovės kaštai, uždarius klientų aptarnavimo centrus?

– Šiuo atveju kaštų sumažės iki 2 mln. litų. Sutaupymas pirmais metais būna apie 1 mln. litų su trupučiu, o tada išauga iki 2-3 mln. litų. Mes visą laiką jaučiame spaudimą ir bus tikrai įdomu visuomenei žinoti, kaip tai atsiliepia elektros energijos kainai. Ne daug kas atkreipia dėmesį, kad „Lesto“, kuri atsakinga tik už skirstymo tarifą, 2003 metais jis buvo vidutiniškai 10,5 cento, šiai dienai yra 8,64 cento. Aš asmeniškai nežinau srities, kur kainos nedidėjo, bet ir sumažėjo.

Jiems bus pasiūlytos kitos pozicijos – jeigu nesusitarsime, tai 71 darbuotoju sumažės

– Kaip gali keistis tarifas kitais metais?

– Anksti kalbėti apie tarifus kitiems metams, nes turėsime kitą reguliavimą ir Kainų komisija planuoja patvirtinti kitokią kainų nustatymo metodiką. Kol kas vyksta diskusijos.

********

Bendrovė nuo spalio 1-osios uždaro 14 klientų aptarnavimo centrų – Varėnos, Kaišiadorių, Šakių, Anykščių, Ignalinos, Kretingos, Skuodo, Telšių, Šilutės, Pasvalio, Joniškio, Kelmės, Kupiškio ir Kėdainių. Tačiau elektros apskaitų grupės šių rajonų teritorijose toliau tęs veiklą.

Pirmąsias 10 sutarčių su Lietuvos paštu įmonė pasirašė dar pernai, šiemet – dar 35.

Visuose įmonės centruose šiuo metu dirba 563 darbuotojai – nuo spalio 1 dienos jų sumažės 12,6 proc. Kovo pabaigoje bendrovėje iš viso dirbo 2409 darbuotojai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius