Ministerija patikslino, kad 11.50 val. lėktuve kilo „nepaprastoji situacija“. Dėl to naikintuvas staiga tapo nevaldomas. Lakūnas įsitikino, kad kritimo trajektorija bus atokiau gyvenamųjų rajonų. Todėl nusprendė katapultuotis. Vėliau pilotą nuošalioje vietovėje rado gelbėtojai.
Tiksli katastrofos vieta nenurodoma, pranešama, kad nelaimė įvyko Lydos apylinkėse.
Iš viso Baltarusijos karinės oro pajėgos turėjo 18 tokių naikintuvų ir penkis mokomuosius Su-25UB. Visi jie dislokuoti Lydoje. Dar 20 panašių lėktuvų nurašyti arba neturi reikiamų sertifikatų.
Apie lėktuvą
Su-25 yra vienvietis, dviejų variklių reaktyvinis lėktuvas, sukurtas Sovietų Sąjungoje. Jis skirtas suteikti oro paramą šalies žemės pajėgoms. Pirmasis prototipas atliko savo pirmąjį skrydį 1975 m. vasario 22 d. Po bandymų lėktuvas 1978 m. buvo pradėtas masiškai gaminti Tbilisyje.
Per savo 25 naudojimo metus Su-25 yra kovojęs su kelių šalių oro pajėgomis. Su-25 buvo aktyviai naudojami Sovietų Afganistano kare. Irako oro pajėgos naudojo Su-25 prieš Iraną per 1980-89 Irako-Irano karą. Dauguma jų buvo sunaikinti arba pabėgo į Iraną per 1991 m. Persijos įlankos karą. 1993 m. Abchazijos kariai naudojo Su-25 prieš Gruziją Abchazijos kare. Po aštuonerių metų Makedonijos oro pajėgos naudojo Su-25 prieš albanų sukilėlius Makedonijos konflikte, o 2008 m. Gruzija ir Rusija naudojo Su-25 per Pietų Osetijos karą. Afrikos valstybės, įskaitant Dramblio Kaulo Krantą, Čadą ir Sudaną, naudojo Su-25 vietiniuose sukilimuose ir pilietiniuose karuose.