„Reklamos įstatymas galioja visoje Lietuvoje ir jis nenumato išimčių vienai ar kitai verslo rūšiai – ar tai būtų gėlių parduotuvė, ar degalinė, ar užkandinė. Jeigu mes darytume išimtis vienai ar kitai verslo rūšiai, mes pažeistume Konkurencijos įstatymą“, - teigė Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Dainius Ratkelis.
Tas pats LR Reklamos įstatymas numato, kad įmonės teikiama informacija taip pat yra reklama, kuri turi būti apmokestinama. Įstatyme numatyta, kad reklama yra „bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis skleidžiama informacija, susijusi su asmens ūkine komercine, finansine ar profesine veikla, skatinanti įsigyti prekių ar naudotis paslaugomis, įskaitant nekilnojamojo turto įsigijimą, turtinių teisių ir įsipareigojimų perėmimą“.
„Savivaldybės šioje vietoje pačios gali nuspręsti tik tarifo dydžius“, - pabrėžė D. Ratkelis.
Kauno miesto taryba yra patvirtinusi išorinės reklamos tarifus. Už privačioje valdoje esančią išorinę reklamą yra nustatyta 30 Lt/kv. m per metus dydžio rinkliava. Pavyzdžiui, už bet kurios degalinės standartiniame kainų stove, užimančiame 16,5 kv. m ploto, skelbiamą išorinę reklamą renkama rinkliava siekia 495 Lt per metus.