Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Kino pavasario“ trečiadienio filmų TOP 3

Šaltinis: Laikraštis „15 minučių“
0
Skaitysiu vėliau
A A

Ši diena skirta atvykėliams ir įsibrovėliams – plačiąja šio žodžio reikšme. Ir vieniems, ir kitiems trečiadienio festivalio filmų herojams nėra lengva. Reikia didelių pastangų tam, kad prisitaikytum, ir šiek tiek mažiau – kad viską ignoruotum.

Mums turėtų būti aktualu pažvelgti į „Somerstauną“. Šis režisieriaus Shane'o Meadowso filmas pasakoja apie britų ir šalyje įsikūrusių imigrantų santykius. Galimus sąlyčio taškus atskleidžia vaikų elgesys. Londono Somerstauno rajonas garsėja gausia imigrantų bendruomene. Nespalvota komiška drama simboliškai prasideda ir baigiasi traukinyje. Režisierius užfiksavo nuoširdžią dviejų berniokų iš Anglijos ir Lenkijos draugystės istoriją. Atsitiktinai susitikę Tomas ir Marekas linksmai leidžia valiūkiškas dienas. Jų santykiai įkaista, kai abu įsimyli užeigoje padavėja dirbančią žavią merginą. Bičiulius suvaidinę Thomas Turgoose’as ir Piotras Jagiello Tribekos festivalyje buvo pripažinti geriausiais aktoriais.

Romoje gimusio režisieriaus Uberto Pasolinio darbas „Mačan“ – su gausesne imigrantų kompanija. Filme vaizduojama, kaip 23 vyrai iš Šri Lankos atvyksta į Vokietiją ir paslaptingomis aplinkybėmis dingsta be žinios. Šri Lankos piliečiai taip norėjo ištrūkti iš Kolombo lūšnynų ir išbristi iš amžino skurdo balos, kad ryžosi sukurti nacionalinę rankinio federaciją ir paskelbti išgalvotos rinktinės sudėtį. Išsilakstę „rankinio“ žaidėjai, žinoma, visai nenori būti surasti.

Filmuodamas Šri Lankos sostinėje Kolombe U.Pasolinis dažniausiai girdėjo vienintelį žodį – „mačan“. Pagal vietinius papročius, Šri Lankos vyrai naudoja tokį kreipinį pradėdami pokalbį. Venecijos kino festivalio programoje „Venecijos dienos“ debiutavęs filmas pelnė „Europa Cinemas“ kino teatrų tinklo premiją, o Keralos kino festivalyje Indijoje pasiglemžė publikos simpatijų prizą.

Vėl kiek rimčiau į kino ekraną privers pažvelgti Irano kilmės amerikietis Raminas Bahrani. Filmu „Sudie, Solo“ režisierius lieka ištikimas savo braižui – nuo pat karjeros pradžios jis kuria specifinius minimalistinius filmus apie išskirtinėse situacijose atsidūrusius žmones.

Šioje dramoje pasakojama istorija apie taksistą, kuris mėgina įpūsti gyvenimo vilties vienam iš savo keleivių. Mažo miestelio Vinstono-Salemo gatvėmis važinėja taksi. Jį vairuoja draugiškas, apie stiuardo profesiją svajojantis senegalietis Solo. Vieną vakarą prie kino teatro į jo mašiną įlipa 70-metis senukas Viljamas, paduoda avansu šimtinę ir pasiūlo netradicinį darbą. Jis paprašo vairuotojo lygiai po dviejų savaičių nuvežti į už miesto esantį kalnų parką. Taksistas suvokia, kokie liūdni yra Viljamo ketinimai. Vairuotojas mėgina susidraugauti su dosniuoju klientu, kurį kiekvieną vakarą vežioja prie to paties kino teatro.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min