Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 03 28

Vilniuje vyks antrasis tarptautinių festivalių forumas „Rytų Centrinė srovė“

Kovo 28–31 dienomis viešbutyje „Crowne Plaza Vilnius“ vyks Tarptautinis festivalių forumas „Rytų Centrinė srovė“. Kino festivalio „Kino pavasaris“ metu antrą kartą vyksiantis festivalių forumas suteiks galimybę festivalių atstovams ir kino industrijos profesionalams aptarti esmines problemas, su kuriomis susiduria festivalių organizatoriai.
Festivalio „Kino pavasaris“ logotipas
Festivalio „Kino pavasaris“ logotipas

„Šio susitikimo metu esame numatę aptarti  festivalių bendradarbiavimą su privačiais rėmėjais, domėtis reklamos naujovėmis, o plane „maximum“ – prisidėti prie Europos kūrybinės ekonomikos augimo. Tikimės, kad šis susitikimas padės Rytų ir Centrinės Europos kino festivaliams atrasti naujų idėjų ir erdvių plėtrai“, – teigia Vilniaus tarptautinio kino festivalio „Kino pavasaris“ vykdomasis direktorius Algirdas Ramaška.

Visą antrąją festivalio savaitę truksiančio forumo metu dalyviai turės progą pristatyti savo festivalius, programų sudarymo ypatumus, pagrindinius festivalių tikslus ir iniciatyvas. Antrąją forumo dieną, bus diskutuojama tema „Ką turėčiau žinoti apie Rytų ir Centrinės Europos kino festivalius“, vyks Lietuvos kino industrijos pristatymas. Šios diskusijos tikslas – pristatyti pagrindines Lietuvos kino pramonės naujoves ir skatinti būsimą bendradarbiavimą. Diskusiją, kuri įtrauks lietuviškų filmų prodiuserius ir režisierius, moderuos kinotyrininkė Renata Šukaitytė. Antrąją dienos diskusiją „Festivalių akcentai: bendruomenė, socialinės medijos, rėmimas ir technologijos“ moderuos kino verslo ir rinkodaros specialistas Bruno Chatelinas iš Prancūzijos. Dieną užbaigs priėmimas pas Vilniaus miesto merą.

Paskutinė forumo diena, kovo 31-oji, prasidės diskusija „Festivalio identiteto svarba“, kurią moderuos Tarptautinio Transilvanijos kino festivalio vykdantysis direktorius Rik Vermeulen iš Nyderlandų. Joje bus kalbama apie tai, kaip dėl daugybės priežasčių festivaliai nuolat susiduria su poreikiu iš naujo pristatyti savo identitetą ir turinį. Aptariant pavyzdžius iš įvairių Europos kampelių, diskusija orientuosis į naujus kokybiškus santykius tarp festivalių, žiūrovų ir kino pramonės sričių. Pranešimu apie aukšto lygio renginių - festivalių organizavimą ir rėmimo bei bendradarbiavimo vystymą, Lietuvai atstovaus rinkodaros kompanijos „Sick Service“ vadovas Mindaugas Morkūnas. Kitas lietuviškas akcentas, užbaigsiantis trečiąją forumo dieną – ES iniciatyvos MEDIA Mundus pristatymas ir kino festivalių perspektyvos bei regioninio bendradarbiavimo praktikos aptarimas, kuriuos rengia MEDIA Desk Lietuva vadovas Dominykas Širvinskas.

Daugiau apie pranešėjus:

Rikas Vermeulenas

Rikas Vermeulenas studijavo inžinerinę ekonomiką, meno ir kultūros mokslus bei gavo magistro diplomą Kino ir televizijos studijų fakultete, Amsterdamo universitete. Jis prodiusavo ne vieną trumpametražį filmą prieš prisijungdamas prie Tarptautinio Roterdamo kino festivalio 1998 metais, kuriame iki 2010-ųjų dirbo programos sudarytoju. Kaip nepriklausomas specialistas, Rikas šiuo metu užima vykdomojo direktoriaus pareigas Tarptautiniame Transilvanijos kino festivalyje (Cluj Napoca, Rumunija), programos sudarytojo Noordelijk kino festivalyje (Leeuwarden, Nyderlandai) ir tarptautinio kuratoriaus Expiff - Experimental kino festivalyje Bukarešte pareigas. Jis taip pat priklauso Olandijos filmų finansavimo patariamajai komisijai (pilnametražiai vaidybiniai filmai).  Anksčiau Rik vadovavo „CentEast Market Warsaw“ (Varšuva, Lenkija) ir Sarajevo „CineLink“ ko-produkcijos mugei.

Bruno Chatelinas

1977 Bruno baigė vieną garsiausių verslo mokyklų visame pasaulyje – HEC Paris. Dirbdamas rinkodaros ir generaliniu direktoriumi „Sony Pictures“ ir UGC/FOX kompanijose, jis buvo atsakingas už daugiau nei 250 filmų išleidimą. UGC/FOX – jungtinė kompanija, kurią pats Bruno sukūrė savo partneriams. Jau antraisiais metais ji tapo trečia didžiausia bendrove rinkoje.

Pastaruosius 10 metų jis aktyviai darbavosi su tokiais dideliais ir svarbiais projektus, kaip  filmfestivals.com & fest21.com (jie jungia daugiau kaip 4000 festivalių).

Bruno taip pat vadovauja filmų ir pramogų industrijoms konsultacijas teikiančiai bendrovei bei atstovauja ir padeda trims tarptautiniams filmų festivaliams. Jau artimiausiu metu jis ruošiasi pristatyti du naujus projektus: filmų produkcijos kompaniją „Emotion Film Factory“ ir naują fondą filmams.

Bruno taip pat turi balsavimo teisę Prancūzijos kino akademijos apdovanojimams (CESAR) ir Europos kino akademijos apdovanojimams (EFA) bei yra Tarptautinių kino festivalių vadovų susitikimo (IFFS) organizacinės grupės narys.

Mindaugas Morkūnas

Mindaugas Morkūnas yra  rinkodaros kompanijos „Sick Service“ generalinis direktorius. „Sick Service“ teikia prekinių ženklų vystymo, aukštos klasės renginių ir festivalių rėmimo bei organizavimo paslaugas.

„Sick Service“ organizuoja žymiausią mados renginį Lietuvoje „Mados infekcija“, kuris švenčia jau 10 metų sukaktį šių metų kovą.

Mindaugas Morkūnas yra dirbęs su tokiais prekių ženklais kaip: „Marlboro“, „Philips“, „Red Bull“, „Swatch“, „Nokia“, „L'Oreal“, „Evian“, „Shark“, „Ray Ban“, „MINI Cooper“ ir t.t.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius