Naujaisiais rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ nacionalinio tyrimo duomenimis „15min“ vidutinė skaitytojų auditorija 2008 m. rudenį buvo 470,2 tūkst. (17,9 proc.). Rudenį Vilniaus mieste „15min“ vidutinės skaitytojų auditorijos skaičiumi artimiausią konkurentą lenkia beveik dvigubai ir siekia 155,5 tūkst. (33,3 proc.) skaitytojų. Vidutinė skaitytojų auditorija čia didėjo 4,6 proc.
Kaune vidutinė skaitytojų auditorija augo daugiausiai tarp kitų miesto dienraščių – net 16,4 proc. ir siekė 120,3 tūkst (42 proc.). Klaipėdoje nemokamą dienraštį rudenį kasdien rinkosi vidutiniškai 66,4 tūkst. (47,2 proc.) skaitytojų.
Pasak „15min“ generalinio direktoriaus Tomo Balžeko, ekonominės krizės metu dienraštis ir toliau išliks nemokamas, trumpas, informatyvias naujienas skaitytojams rytais teikiantis leidinys.
„Nemokamumas neabejotinai yra vienas iš mūsų „arkliukų“ ir mes juo labai tikime. Taupydami pinigus miestiečiai gali naujienas gauti neišleisdami nė cento kaip ir iki šiol, t.y. jie gali skaityti „15min“, – sakė T.Balžekas.
Taip pat gerais rezultatais džiugina ir portalas 15min.lt. Rugpjūtį startavęs gyvų žinių portalas lapkričio mėnesio „Gemius Audience“ interneto tyrimų duomenis tarp 100 lankomiausių svetainių augo sparčiausiai – skaitytojų skaičius didėjo net 48,76 proc. Portalas rimtai kėsinasi įsibrauti į populiariausių naujienų portalų penketuką. Vidutiniškai per savaitę portalas sulaukia apie 110 tūkst. skaitytojų.
„Į gyvų žinių portalą 15min.lt dedame didelius lūkesčius ir tikime, kad jis kaip ir dienraštis, labai greitai taps lyderiu. Tikimės, kad skaitytojai padės mums pasiekti šį tikslą“, – kalbėjo „15min“ vadovas T.Balžekas.