„Lietuvos geležinkeliai“ susiduria su rimtais finansiniais sunkumais – šiemet nuostoliai dėl keleivių vežimo gali padidėti iki 180 mln. litų, o valstybės biudžete bendrovei numatoma kompensacija - tik 5,02 mln. litų. Nuostolingas keleivių vežimas anksčiau bent iš dalies buvo padengiamas pelnu, kuris gaunamas gabenant krovinius. Tačiau šiemet Vyriausybė pareikalavo, kad apie 50 milijonų pelnas būtų sumokėtas dividentais į biudžetą.
„Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Albertas Šimėnas teigia, kad jeigu nebus rastas būdas, kaip padengti nuostolius, tektų kelti klausimą, ar išvis dar verta vežti keleivius.
Planuojama, kad jeigu išeitis nebus rasta, bus mažinami darbuotojų atlyginimai, nuo vasaros atsisakoma kai kurių maršrutų.
Tai, kad „Lietuvos geležinkeliai“ turi rimtų problemų, pripažino ir premjeras Andrius Kubilius, kuris sakė, kad paskaičiavus, kiek kainuoja keleivių pervežimas, kyla minčių, kaip ateityje turėtų funkcionuoti ši transporto sistema.