„Rail Baltica“ – tai ne tik moderni geležinkelio vėžė, bet ir solidžios europinės investicijos, kokybiškos, naujos darbo vietos marijampoliečiams, jau esamos geležinkelio struktūros išplėtojimas. Ir mes padarysime viską, kad vietos bendruomenės interesai nenukentėtų“, – Marijampolėje sakė premjeras A. Kubilius.
Jis, kad Vyriausybė siūlo Marijampolėje naują geležinkelio vėžę tiesti ant senosios, kaip ir yra numatyta patvirtintame „Rail Baltica“ projekte. Pasak Vyriausybės vadovo, taip yra žymiai greičiau ir efektyviau.
Be to, premjero manymu, kartu turėtų vykti paruošiamieji aplinkkelio projektavimo darbai, o politikai turėtų susitarti, kokią konkrečią ribą krovinių pervežimams pasiekus, jie privalėtų būti nukreipiami per aplinkkelį. Ir tų susitarimų laikytųsi.
„Buvom Klaipėdoje – kalbėjome apie suskystintų dujų terminalą. Lankėmės Visagine, dėl naujos atominės elektrinės statybos. Pas jus, Marijampolėje, kalbame apie europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ tiesimą. Tai labai Lietuvos ekonomikai svarbūs europiniai projektai, tačiau nei vienas jų neturi pakenkti kasdieniam žmonių gyvenimui. Svarbu, kad ginčai neatidėtų „Rail Baltica“ statybos“, – sakė jis.
Anksčiau skelbta, kad marijampoliečius papiktino užmojai rekonstruoti geležinkelio ruožą į europinę vėžę.Jie piktinosi, kad taip rytinė miesto dalis bus atkirsta nuo centrinės.