Tiltą statanti bendrovė „Kauno tiltai“ jau baigė įrengti tilto atramas ir artimiausiu metu betonuos perdangą. Planuojama, kad transportas tiltu galės važiuoti nuo kitų metų rugsėjo 1 dienos.
„Kauno tiltų“ techninis direktorius Vitalijus Popovas sakė, kad visi darbai vyksta sklandžiai ir pagal iš anksto suplanuotą darbų grafiką. „Šiuo metu vyksta tilto perdangos įrengimo darbai, perdangos betonavimui montuojami metaliniai pastoliai, įrenginėjamos panduso atramos“, – sakė V.Popovas. Priklausomai nuo orų sąlygų, tilto perdangą planuojama užbetonuoti ateinančių metų sausio mėnesį.
„Šiemet iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos tilto į Nemuno salą statybai gavome 3,3 mln. litų. Kreipėmės į Susisiekimo ministrą Eligijų Masiulį ir Lietuvos automobilių kelių direkciją, kad kitais metais būtų skirta dar 5,5 mln. litų tilto užbaigimui“, – teigė Kauno miesto savivaldybės Statybų skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius. Naujasis tiltas kainuos beveik 8,8 mln. litų.
Apie naują tiltą – tik faktais
Tilto perdangos įrengimui prireiks 1930 kubinių metrų aukštos kokybės betono, 172 tonų armatūros, 46 tonų pluoštinės armatūros (lynų). Ant tilto bus paklota 2600 kvadratinių metrų klijuojamos hidroizoliacijos, 685 tonų asfaltbetonio dangos, bus įrengta 277 metrų apsauginių turėklų. Šiuo metu jau įrengta 560 vienetų gręžtinių polių, tam panaudojant 795 kubiniai metrai betono, 75 tonos armatūros.