Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Apmokestinti parkavimą „Akropolyje“ norėjusiai Kauno valdžiai – raudona šviesa

Iš 4 tūkst. vietų, esančių prekybos centro „Akropolis“ garaže, savivaldybei priklauso 1,5 tūkst. Laisvės alėjos bendruomenės narių skaičiavimais, apmokestinus šias vietas, savivaldybė per metus gautų maždaug 15 mln. Lt papildomų pajamų.
15min.lt/Eriko Ovčarenko nuotr./Roberto Jakštaičio montažas / Iš 4 tūkst. vietų, esančių prekybos centro „Akropolis“ garaže, savivaldybei priklauso 1,5 tūkst. Laisvės alėjos bendruomenės narių skaičiavimais, apmokestinus šias vietas, savivaldybė per metus gautų maždaug 15 mln. Lt papildomų pajamų.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kauno miesto vadovai, pritarę Laisvės alėjos bendruomenės siūlymui apmokestinti parkavimą miestui priklausančioje „Akropolio“ garažo dalyje, yra priversti atsisakyti savo ketinimų.

Centrinėje miesto dalyje dirbantys verslininkai, susibūrę į Laisvės alėjos bendruomenę, lygiai prieš mėnesį kreipėsi į merą Andrių Kupčinską ir pasiūlė apmokestinti 1,5 tūkst. miestui priklausančių stovėjimo vietų, esančių prekybos centro „Akropolis“ garaže.

„Šią dieną verslo sąlygos yra iškreiptos. Privažiavimas prie parduotuvių, esančių Vilniaus gatvėje, Laisvės alėjoje ar kitur, yra mokamas. Visi žmonės, atvažiuojantys ten, moka miestui. Tuo tarpu miestas, „Akropolio“ garaže įsirengęs 1,5 tūkst. automobilių stovėjimo vietų, neima mokesčio ir taip iškreipia verslo sąlygas miesto centre. Jos turi būti vienodos: jeigu ten („Akropolio“ garaže – red.) neima mokesčio, tai ir čia neturėtų imti. Arba jeigu čia ima, tai ir ten reikėtų apmokestinti“, – tąkart savo argumentus dėstė Laisvės alėjos bendruomenės atstovas Rimantas Meška.

Siūlymui prieštarauja sutartis

Meras, iš esmės pritaręs šiai idėjai, valdininkams buvo pavedęs išsiaiškinti visus šio siūlymo niuansus. Trečiadienį vykusio tarybos kolegijos posėdžio metu Transporto ir eismo organizavimo skyrius vadovas politikams paaiškino, jog norint apmokestinti minėtas vietas, reikėtų pakeisti prieš beveik dvejus metus pasirašytos sutarties nuostatas.

„Vadovaujantis vienu iš sutarties punktų, savivaldybei priklausančios parkavimo vietos gali būti naudojamos tik viešos ir nemokamos automobilių stovėjimo aikštelės paskirčiai. Jeigu kolegija pritartų šiam Laisvės alėjos bendruomenės siūlymui, turėtų būti inicijuojami sutarties pakeitimai“, – aiškino skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Maža to, valdininkas paaiškino, jog dienos metu iš 4 tūkstančių stovėjimo vietų, esančių keturių aukštų garaže, nuolat būna užimtos tik 2,5 tūkst. Tad, pasak P.Kero, apmokestinus priklausančias miestui vietas, automobiliai tiesiog persiskirstytų po likusias nemokamas vietas.

Suprato, jog verslininkai keisti sutarties nesutiks

„Koks verslininkas, valdantis „Akropolį“, sutiktų, kad toks sutarties punktas būtų keičiamas? Taigi jie niekada nesutiks ir mes niekada nesusitarsime. Siūlyčiau šiuo klausimu baigti diskusijas“, – pareiškė vicemeras Rimantas Mikaitis.

Miesto tarybos kolegijos nariai, supratę, jog teigiamo sprendimo šiuo klausimu priimti nepavyks, vis tik nutarė Teisės skyriaus specialistus įpareigoti panagrinėti minėtą sutartį ir politikams pateikti savo išvadas.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min