Du kartus per metus vykstančios akcijos direktorė Deimantė Žebrauskaitė pabrėžė, kad šįkart skatinama nupirkti ne pavienių konkrečių produktų, o visą rinkinį, iš kurio būtų galima pasigaminti pietus ar vakarienę.
„Paskutinės akcijos metu pastebėjome, kad žmonės nori dalyvauti, bet dažnas paima tai, kas po ranka pasitaiko, ir mano jau padaręs gerą darbą. Žinoma, žmonių finansinės galimybės sumažėjusios, jie gal negali labai daug skirti, bet reikėtų pagalvoti, ar ką nors galima pagaminti iš to, ką jie paaukojo. Gal, tarkim, būtų galima prie makaronų nupirkti ir mėsos konservų“, – pasiūlė D.Žebrauskaitė.
Akcijos organizatorė teigė pastebėjusi, kad prasidėjus ekonominiams sunkumams nuperkama vis daugiau makaronų – pastaraisiais metais jų buvo surenkama iki trijų kartų daugiau, negu kitų produktų. Daug paaukojama ir kruopų, tačiau mažėja aliejaus, margarino, mėsos konservų.
„Rudenį žymiai mažiau surinkome šitų produktų, net miltų mažiau aukota. Bet gal žmonės nepagalvoja, kad iš miltų daug ką galima pagaminti, todėl perka paprastesnius dalykus, tarkime, makaronus, kuriuos išsivirsi ir suvalgysi“, – sakė D.Žebrauskaitė.
Pernai vykusių akcijų metu surinkta veik 250 tonų maisto už 1,4 mln. Lt. Šis maistas išdalintas socialiai pažeidžiamais žmonėmis besirūpinančioms organizacijoms 44 miestuose.