Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2016 08 29

Autobuso vairuotojas nepilnametę be skrupulų paliko likimo valiai svetimame mieste

Žmonės, pas kuriuos svečiavosi trylikametė mergaitė, manė saugiai įsodinę savo viešnią į autobusą, netgi palaukė, kol vairuotojas užves variklį. Tačiau dėl įvykusio nesusipratimo jau po kelių minučių miesto nepažįstanti ir mobilaus telefono neturinti mergaitė buvo išlaipinta ir palikta likimo valiai.
Oro uoste
Kelionė / Vida Press nuotr.

Mergaitė buvo išsodinta iškart, kai išvažiavo jos palyda

„Praėjusį penktadienį internetiniame puslapyje autobusubilietai.lt pirkome bilietą nepilnametei mergaitei. Ji pas mus Klaipėdoje svečiavosi ir turėjo grįžti namo, į nedidelį miestelį Šilutės rajone. Per klaidą bilietas buvo nupirktas kitai dienai. Deja, to nepastebėjome. Su mergaitės mama suderinome grįžimo laiką – ji turėjo pasitikti dukrą Šilutės autobusų stotyje. Taigi palydėjome mergaitę ir įlaipinome į autobusą. Vairuotojas bilietą patikrino ir leido sėstis. Įsitikinę, kad vaikas įsodintas saugiai, t. y. vairuotojas užvedė autobuso variklį ir pasiruošė išvažiuoti, ramia širdimi išvykome ir mes.

Vairuotojas bilietą patikrino ir leido sėstis. Įsitikinę, kad vaikas įsodintas saugiai, t. y. vairuotojas užvedė autobuso variklį ir pasiruošė išvažiuoti, ramia širdimi išvykome ir mes.

Tačiau mums išvykus vairuotojas dar kartą patikrino bilietą ir, pastebėjęs neteisingą datą, išlaipino nepilnametį vaiką svetimame mieste. Nepasirūpinęs mergaitės saugumu paliko ją tiesiog stotyje“, – pasakojo 15min skaitytoja.

Mergaitė telefono neturėjo, todėl pranešti artimiesiems, jog buvo išlaipinta iš autobuso ir palikta, neturėjo galimybės. Šioje situacijoje viena laimė, kad vaikas žinojo mamos telefono numerį. Taip pat laimė, kad į jos prašymą leisti pasinaudoti mobiliuoju telefonu, atsiliepė nepažįstama moteris. ji pastebėjo stotyje išsigandusį vaiką, suprato, kad situacija rimta ir susisiekė su jos mama.

Nepilnametė neturėjo mobiliojo telefono

Moteris teigė net bijanti pagalvoti, kas būtų nutikę, jei mergaitė nežinotų savo mamos telefono numerio.

„Vairuotojo abejingumas stebina. Mergaitei net nebuvo pasiūlyta nusipirkti kito bilieto, nors pinigų ji turėjo. Jai tiesiog buvo pasakyta, kad jos bilietas yra rytojaus dienai, o mergaitė pasimetė, nebežinojo, kaip jai elgtis. Ji nebuvo nuvesta ir pas stoties darbuotojus, o tiesiog palikta likimo valiai.

Mergaitei net nebuvo pasiūlyta nusipirkti kito bilieto, nors pinigų ji turėjo. Jai tiesiog buvo pasakyta, kad jos bilietas yra rytojaus dienai, ir ji pasimetė.

Juk dar žiemą buvo panaši situacija, kuomet žuvo vaikas, kurį taip pat išlaipino vairuotojas, nes neturėjo moksleivio pažymėjimo... Išlaipintą vaiką partrenkė mašina. Ar neužteko vienos skaudžios nelaimės? Žmonės turėtų būti atsakingesni, kai susiduria su nepilnamečiais. Pati turiu dvi nepilnametes mergaites ir po šio įvykio pasodinau jas ir priverčiau atmintinai išmokti mano ir tėčio telefonų numerius“, – atviravo pašnekovė.

Mergaitę priėmusi šeima jau ketino išvykti į kelionę, kai sulaukė išsigandusios jos mamos skambučio.

„Iškart vėl nuvykome į autobusų stotį ir užsakėme mergaitei kitą naują bilietą. Kai kasoje klausėme apie galimybę priduoti ar pratęsti jau esamą, deramos informacijos, ką daryti, nesulaukėme. Buvo pasakyta pirkti naują bilietą ir viskas“, – pasakojo moteris.

Ji atviravo labai dėkinga nepažįstamai moteriai, kuri, skirtingai nei autobuso vairuotojas, jautriai sureagavo į situaciją, laukė kartu su mergaite, kol jie atvyko. „Noriu pasidžiaugti, kad yra dar neabejingų žmonių“, – sakė ji.

Vairuotojui teks pasiaiškinti

Kaip pasakojo Marijampolės autobusų parko direktorė Dalytė Venčkauskienė, situacija jai žinoma.

Jei vairuotojas šiuo atveju būtų paskambinęs, situacija būtų išspręsta neskausmingai, be nereikalingų ašarų ir nerimo. Negi mergaitė nakvos stotyje, kad galėtų važiuoti rytoj?

„Tik šiandien gavome skundą ir kaip tik laukiame po darbo grįžtančio vairuotojo, kad parašytų pasiaiškinimą, kaip ši situacija atrodė jam pačiam. Tuomet priimsime atitinkamą sprendimą ir atsakysime į skundą jo pareiškėjui. Mes tikrai visada reaguojame į bet kokius skundus ir pastabas, juos svarstome ir aiškinamės.

Taip pat nuolat kalbamės su vairuotojais, kaip jiems elgtis vienoje ar kitoje situacijose. Prie internetinės bilietų pardavimo sistemos prisijungėme tik neseniai, taigi su ja susijusios situacijos dar naujiena. Aišku, tiek patiems žmonėms, tiek vairuotojui šioje situacijoje reikėjo būti atidesniems. Greičiausiai vairuotojas, kai iš kasos gavo žiniaraštį, nebematė to bilieto, todėl nusprendė jį patikrinti dar kartą. Būtent dėl to įvyko nesusipratimas“, – svarstė pašnekovė.

Įmonės atstovė patikino, kad per vidinį tinklapį apie įvykį bus informuoti visi vairuotojai. Situacija taps pretekstu dar kartą su jais pasikalbėti, kaip elgtis panašiais atvejais.

„Iš tiesų viskas buvo labai paprasta: vairuotojas turėjo pasiūlyti mergaitei įsigyti kitą bilietą ir jokiu būdu jos neišlaipinti, taip pat turėjo paaiškinti, kad kitai dienai nupirktą bilietą ji atšauktų, nes tokia galimybė yra. Kartais vairuotojai skambina ir klausia, ką jiems daryti vienoje ar kitoje situacijoje. Jei vairuotojas šiuo atveju būtų paskambinęs, situacija būtų išspręsta neskausmingai, be nereikalingų ašarų ir nerimo. Tiesiog jis neįsigilino į situaciją, o tai yra blogai. Negi mergaitė nakvos stotyje, kad galėtų važiuoti rytoj. Šioje situacijoje vairuotojo nepateisinu“, – teigė D. Venčkauskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius