Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Bendrojo pagalbos centro Vilniaus skyrius šiemet jau sulaukė milijono pagalbos skambučių numeriu 112

Bendrasis pagalbos centras
BPC nuotr. / Bendrasis pagalbos centras
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Šių metų gruodžio 13 dienos vakarą Bendrojo pagalbos centro Vilniaus skyriaus operatorius atsiliepė jau į milijonąjį šiemet skambutį bendruoju pagalbos telefono numeriu 112 Vilniuje.

Kaip rašoma BPC pranešime, apie 21.29 val. pagalbos telefonu moteris pranešė, kad namuose ant jos užvirto sekcija ir ją prispaudė. Į įvykio vietą nedelsiant buvo išsiųstos priešgaisrinės gelbėjimo pajėgos, informacija apie įvykį perduota Vilniaus miesto greitosios medicinos pagalbos stočiai.

Atvykę ugniagesiai gelbėtojai į kambarį ketvirtame aukšte pateko pakilę autokopėčiomis pro pravirą langą. Prispausta moteris buvo išlaisvinta ir perduota medikams.

BPC 2004 metų rugsėjo 1 dieną pradėjo administruoti skambučius numeriu 112 Vilniaus miesto teritorijoje. Nuo 2008 metų gruodžio 1 dienos buvo įsteigti BPC teritoriniai padaliniai, kurie laipsniškai perima pagalbos skambučių administravimą iš policijos ir priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos pareigūnų. Šiandien jau 50 savivaldybių gyventojai paskambinę numeriu 112 išgirsta „Bendrasis pagalbos centras“.

Paskambinus numeriu 112 visoje Lietuvos teritorijoje galima iškviesti pagrindines pagalbos tarnybas: ugniagesius gelbėtojus, policiją ir greitąją medicinos pagalbą. Pagrindinis BPC uždavinys – užtikrinti atsakymą į pagalbos skambučius numeriu 112 ir reagavimą į pagalbos prašymus.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min