Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Didmiesčių gyventojai nepatenkinti viešųjų paslaugų kokybe

Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Didmiesčių gyventojai nėra patenkinti viešųjų paslaugų kokybe, o labiausiai išpūstomis ir neefektyviomis sako esant švietimo, kultūros bei sveikatos ir gydymo įstaigas.

Kaip rodo savaitraščio „Veidas“ pirmadienį skelbiama apklausa, išskyrus ugniagesius, kitų viešųjų paslaugų teikėjų darbą pozityviai vertina labai mažai respondentų. Paprašyti nurodyti, kas iš viešųjų paslaugų teikėjų šiuo metu teikia efektyviausias paslaugas, 66 proc. tyrimo dalyvių nurodė ugniagesius, tuo tarpu 29,8 proc, respondentų atsakė, jog nė viena.

1,2 apklaustų didmiesčių gyventojų kaip kokybiškiausias paslaugas teikiančias nurodė kultūros įstaigas, 0,6 proc. – aplinkos apsaugos įstaigas, 0,4 proc. – sveikatos ir gydymo įstaigas, 0,2 proc. – teisėtvarkos įstaigas. Tuo tarpu socialinės apsaugos ir švietimo įstaigos iš viso nesulaukė teigiamų vertinimų.

Klausiami, kuri viešojo sektoriaus sritis šiuo metu Lietuvoje labiausiai išpūsta ir mažiausiai efektyvi, apklausiamieji negailėjo kritikos daugumai sričių.

Kaip labiausiai išpūstą respondentai minėjo švietimo (15,6 proc.), kultūros (13,4 proc.), sveikatos (11,2 proc.) sritis. Daugiau nei trečdalis respondentų tvirtina, kad šalyje visos viešojo sektoriaus sritys yra išpūstos ir mažai efektyvios.

Lietuvos didžiųjų miestų 500 gyventojų apklausą savaitraščio „Veidas“ užsakymu rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė „Prime Consulting“ atliko spalio 24–26 dienomis.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min