Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

ES ir verslo asociacija neigia rusų spaudos straipsnį apie Vygaudo Ušacko konfliktą su verslu

Vygaudas Ušackas
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Vygaudas Ušackas
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Europos Sąjungos (ES) delegacija Rusijoje ir Europos verslo Rusijoje asociacija (AEB) pirmadienį pareiškė, kad laikraštis „Moscow Times“ paskelbė neteisingą informaciją apie ambasadoriaus Vygaudo Ušacko susitikimą su verslininkais.

Dienraštyje buvo teigiama, esą tarp verslininkų ir Lietuvos diplomato kilo konfliktas, verslo atstovams raginant ES susilaikyti nuo sankcijų Rusijai.

Bendrame verslo asociacijos ir ES delegacijos pareiškime teigiama, kad „straipsnyje pateikiami neteisingi faktai ir klaidingai interpretuojama diskusija“.

„Moscow Times“ nemėgino patikrinti arba gauti ES delegacijos vadovo ir/arba Europos verslo asociacijos komentarų. Akivaizdu, kad straipsnyje remiamasi keliais vadinamaisiais anoniminiais šaltiniais. Tai yra žemiau standartų, kurių tikimės iš gero ir gerbiamo laikraščio, tokio kaip „Moscow Times“, – teigiama pareiškime.

„Moscow Times“ rašė, esą V.Ušackas buvo priverstas nutraukti ketvirtadienį Maskvoje vykusį susitikimą su verslo atstovais, nes diskusijos įgijo agresyvią formą

„Tame susitikime buvo aptariami ES ir Rusijos ryšiai bei prekyba, atsižvelgiant į neseniai paskelbtas ES Tarybos išvadas, susijusias su Ukraina. Tiek ES delegacija, tiek AEB nori įtampos deeskalavimo Ukrainoje ir aplink ją, taip pat kad ES ir Rusijos ryšiai vystytųsi bei klestėtų. ES yra aiškiai didžiausia Rusijos prekybos partnerė ir jos pagrindinė investuotoja, gyvybiškai svarbi Rusijos modernizavimui“, – teigiama komentare.

„Moscow Times“ rašė, esą V.Ušackas buvo priverstas nutraukti ketvirtadienį Maskvoje vykusį susitikimą su verslo atstovais, nes diskusijos įgijo agresyvią formą.

„Europos investuotojai sako, kad ignoruojami raginimai prieš sankcijas Rusijai“, – skelbė laikraščio antraštė.

Laikraštis citavo tik neįvardytus susitikimo dalyvius. Straipsnyje teigiama, esą vienas iš jų pasakęs, kad „Lietuvos atstovo siuntimas į Maskvą yra tarsi Izraelio atstovo siuntimas į Iraną“.

„Tas straipsnis pašiurpino tiek mane, tiek ir AEB vadovus. Tokių citatų tikrai nebuvo – čia kažkas kažką sugalvojo“, – telefonu „Lietuvos ryto televizijai“ sakė V.Ušackas, pridūręs, kad tai bandymas manipuliuoti informacijos srautais ir nuteikinėti visuomenę.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min