Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 01 06

„Ežys“ buvo paskelbęs streiką

Sausio pirmosiomis dienomis internete pasipylė mobiliojo ryšio paslaugos „Ežys“ vartotojų skundai. Žmonės negalėjo siųsti SMS žinučių, užsisakius mokėjimo planus būdavo nuskaičiuojami pinigai, tačiau paslauga nesuteikiama. Bendrovė „Omnitel“ žada, kad patirta žala vartotojams bus atlyginta.
„Ledinė“ „Ežio“ paslauga jau veikia.
„Ledinė“ „Ežio“ paslauga jau veikia. / „Ledas pirštui“ logotipas

Savaitgalį po naujųjų metų „Omnitel“ paslaugos „Ežys“ internetiniame puslapyje pasirodė keliasdešimt pasipiktinusių žmonių komentarų. Tris dienas buvo piktinamasi, kad nepavyksta atsisakyti pasirinktos paslaugos, mėnesiui pratęsta paslauga „Ledas“ nutraukiama po savaitės ir gaunamas pranešimas, kad paslaugos galiojimo laikas baigėsi.

Nemenko atgarsio susilaukė ir asmeniniame Tomo Č. blog'e paskelbtas vaizdingas pasakojimas apie mobiliojo ryšio sutrikimų sukeltus nepatogumus.

Pavedė paslauga „Ledas Pirštui“

„Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė naujienų portalui 15min.lt patvirtino, kad  sausio 3 – 5 dienomis sutrikimų dėl paslaugos „Ledas“ buvo. „Juos galėjo patirti tie, kurie pirmosiomis metų dienomis užsisakinėjo paslaugą „Ledas Pirštui“. Sutrikimai pradėti spręsti iš karto, kai tik buvo pastebėti ir sulaukta klientų kreipimųsi (iš viso kreipėsi kelios dešimtys vartotojų), tačiau tai užėmė šiek tiek laiko, ir galutinai viskas buvo sutvarkyta vakar (sausio 5–ą dieną, – aut. past.)“, – sakė D.Selickaitė.

Anot jos, viskas, ką tokiu atveju gali padaryti patys vartotojai, tai yra kreiptis informaciniu telefono numeriu ar elektroniniu paštu. „Klientai teisingai daro, kai, pastebėję sutrikimus, kreipiasi į aptarnavimo specialistus el. paštu info@ezys.lt bei trumpuoju numeriu 1533“, – sakė „Omtitel“ atstovė.

Žada atlyginti nuostolius

Mobiliojo ryšio paslaugos „Ežys“ vartotojai, kelis kartus nesėkmingai bandę užsisakyti įvairias paslaugas gali lengviau atsikvėpti – permokos jiems bus atlygintos. „Norime užtikrinti, kad dėl šių sutrikimų „Ežio“ vartotojai nepatirs jokių nuostolių. Už išsiųstas SMS žinutes dėl sutrikimo nuskaičiuoti pinigai vartotojams bus kompensuoti – grąžinti į „Ežio“ sąskaitą. O jei atsitiko taip, kad vartotojai kelis kartus pratęsė paslaugos „Ledas“ galiojimą, pinigai taip pat niekur nedingo: paslauga užsakyta keliems mėnesiams ar savaitėms į priekį. Apie tai mes informuojame vartotojus tiek „Ežio“ interneto puslapyje, tiek kitais kanalais“, – tikino D.Selickaitė.

Kliūva ne viena „Ežio“ paslauga

Įvairiuose forumuose, asmeninės ir oficialiose svetainėse žmonės taip pat skundžiasi anksčiau siūlytų „Ežio“ paslaugų „Pump“, „Miestas“ ir kitų sutrikimais. Taip pat reiškia nepasitenkinimą dažnai kaitaliojamomis kainomis, mokama informacija bei specialistų konsultacijomis, tuo, kad ne laiku arba iš vis nepristatomi laimėti prizai, už „Tips'us“ įsigyti suvenyrai, aksesuarai.

Įvairių apklausų duomenimis, bendrovės „Omnitel“ išankstinio apmokėjimo paslauga „Ežys“ populiariausia tarp jaunuolių ir paauglių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius