Antradienis
2015.03.31
@Gabrielė Burbienė Dar vienas raportas, kad Facebook seka ir stipriai. Viskas OK, bet parodykit, kam, išskyrus pačius mokslininkus, privatumas dar rūpi? #15min
@Kristina Aksamitaitė Kažkada, gimusi 7 mėn. ir pati tilpau mamai į delną. Palaikau šią iniciatyvą. Padėkime ankstukams užaugti. #15minlt t.co/u9a9WK3..
@V.Grigaliūnaitė Štai tokia mažoji pabėgėlė iš Sirijos sukrėtė pasaulį #15minlt t.co/5jm45f1..
Vilnius +3°
Daugiau Orai.lt

Gaisrą kelte „Lisco Gloria“ vežėjai vadina tragedija Vakarų Lietuvos transportui

Gaisras kelte
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Gaisras kelte
A A
Šaltinis: BNS

Per gaisrą kelte „Lisco Gloria“, plaukusiame iš Kylio į Klaipėdą, liepsnos pasiglemžė vilkikus ir krovinius – vežėjai šią nelaimę vadina tragedija Vakarų Lietuvos transportui.

Vežėjai sako, kad linija Klaipėda–Kylis yra ekonomiškiausia ir populiariausia, joje dirbo du keltai, reisai buvo vykdomi kasdien. Dabar kol kas linijoje lieka vienas keltas „Lisco Maxima“, kursuojantis kas antrą dieną, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Bendrovės „DFDS Lisco“ Komunikacijos ir reklamos skyriaus vadovas Vaidas Klumbys sako, kad kelte buvo apie 180 krovininio transporto priemonių.

Vienas stambiausių Vakarų Lietuvos vežėjų įmonė „Vlantana“ neteko daugiau kaip 30 transporto priemonių su kroviniu.

Vienas stambiausių Vakarų Lietuvos vežėjų įmonė „Vlantana“ neteko daugiau kaip 30 transporto priemonių su kroviniu.

„Komentuoti nuostolius dar anksti, bet viskas sutriko ne man vienam, o visam kelių transportu gabenamam krovinių srautui, ypač Klaipėdos krašte. Dabar ne tas rūpi, su kokiu keltu plauksime, kai mašinos sudegė“, – sako direktorius Antanas Stončius.

„Šiame kelte buvo tik viena mūsų transporto priemonė, kurios vertė apie 80 tūkst. eurų, o sudegusio krovinio vertė siekia apie 60 tūkst. eurų“, – skaičiuoja bendrovės „Vitransa“ generalinis direktorius Vidas Augaitis. Transporto priemonė ir kroviniai, jo teigimu, buvo drausti, tad tikimasi, kad visi nuostoliai bus atlyginti.

V.Klumbys sako, kad įvardyti nuostolius dar anksti, reikia baigti gelbėjimo darbus ir tada bus įvertinta, bus aišku, ar keltas dar bus remontuotinas.

Kadangi kompanija draudžia savo civilinės atsakomybės draudimu, visi klausimai dėl krovinių bus sprendžiami pagal teisės aktus ir draudimo sąlygas.

Pirmadienį Jūrų perkėlos terminalas ketina svarstyti, kaip perskirstyti krovinių srautą, kad būtų išvengta sankaupų.

„Kol kas pas mus jokių sankaupų nėra, dabar tie kroviniai kreipiami ir į Zasnicą bei Danijos kryptimi. Turbūt ilgai tokia situacija nesitęs, per savaitę dvi bus antras keltas į Kylį“, – žada Jūrų perkėlos terminalo direktorius Vaclovas Grigalauskas.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai: 19