Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Galvos skausmas dėl oro bendrovių paslaugų nesibaigia

Palangos oro uostas siekia susigrąžinti prieš dvejus metus nutrauktus skrydžius į Vokietiją.
Juliaus Kalinsko, dienraščio „15 minučių“ nuotr. / Iš Palangos galima pasiekti Rygą, Kopenhagą ir Oslą.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Antradienį Klaipėdoje vėl rinkosi darbo grupė, sprendžianti, kaip į Palangos oro uostą privilioti daugiau skrydžių.

Toks susitikimas, dalyvaujant susisiekimo viceministrui Rimvydui Vaštakui, Vakarų Lietuvos regiono savivaldybių, apskrities administracijos ir kitų įstaigų atstovams, vyko jau antrą kartą.

Pasak R.Vaštako, oro uostuose yra žymiai sumažinti mokesčiai, tad iš savo pusės ministerija padarė didelį darbą. Vilniaus oro uoste perpus – iki 400 – sumažinus personalo skaičių, smarkiai sumenkinus sąnaudas Kauno ir Palangos oro uostuose, oro linijoms tarifai buvo sumažinti net apie dešimt kartų. Tačiau, kaip parodė rezultatai, padaugėjus skrydžių iš Vilniaus daugelis jų yra nuostolingi, nes atsiradus daugiau reisų lėktuvų apkrova šiemet sumažėjo 28 proc.

Prašė suskaičiuoti bukletus

R.Vaštakas regiono savivaldybių atstovams uždavė savotiškus namų darbus – suskaičiuoti, kiek ir kokių katalogų populiarinant turizmą savo krašte yra išleidę, kokiose šalyse jie platinami. Savivaldybių atstovai tokią informaciją pateiks gegužės pradžioje vyksiančio dar vieno posėdžio metu. Tiesa, jų teigimu, bukletų kiekis yra smulkmena, turint galvoje, kad nėra tiesioginių skrydžių į Palangą, nes juose svarbu nurodyti, kaip galima pasiekti aprašomą kraštą.

Vienas pagrindinių dalykų, kodėl turistai aplenkia Lietuvą, yra didelės viešbučių kainos. Kitose šalyse yra taikomas 14 proc., 8 proc. PVM mokestis, o Lietuvoje – net 21 proc., didesnis yra tik Danijoje.
R.Vaštakas tikino, kad ministerija yra pasiruošusi lėktuvų nusileidimo mokesčius dar labiau mažinti, o naujų krypčių galėtų atsirasti dar šiemet.

Palangos oro uosto direktorė Jolanta Jucevičiūtė teigė, kad sumažinus mokesčius įvairioms oro bendrovėms buvo pasiūlyta dirbti šiame regione, tačiau kol kas atsakymų negauta. Labiausiai norima atnaujinti skrydį Palanga–Hamburgas, nes vokiečiai yra pagrindiniai Vakarų Lietuvos turistai. J.Jucevičiūtė į dar didesnį kainų mažinimą oro uoste žiūrėjo atsargiai, nes jau dabar jos yra maksimaliai mažos.

Problemos susipynusios

Klaipėdos kultūros ir turizmo informacijos centro direktorė Romena Savickienė teigė, kad vienas pagrindinių dalykų, kodėl turistai aplenkia Lietuvą, yra didelės viešbučių kainos. Kitose šalyse yra taikomas 14 proc., 8 proc. PVM mokestis, o Lietuvoje – net 21 proc., didesnis yra tik Danijoje. Pasak jos, šiuo metu vykdoma šalies reklama per tarptautinį kelionių kanalą bus niekinė ir pamiršta, jei nebus reisų į regioną.

Turizmo atstovai klausė, kodėl turistus iš Palangos skraidinant persėsti į Rygą, šie negalėtų likti Lietuvoje ir tiesiog būti skraidinami iš Palangos į Vilnių arba tas pats lėktuvas leistųsi ir sostinėje, ir Palangoje. R.Vaštakas teigė, kad nė viena kompanija nenori vykdyti tokio reiso. 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min