„Nuo 2011 metų liepos, kai pradėta keleivius įlaipinti pro priekines duris, gauta daugiau nei 4,6 mln. litų papildomų pajamų. Taip pat reikėtų įvertinti, kad dar apie pusę milijono keleivių per metus nemokamai pasinaudojo persėdimo bilieto galimybėmis“, – savivaldybės pranešme cituojamas savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Taip pat išaugo viešuoju transportu vykstančių keleivių srautas – skaičiuojama, kad kai kuriuose Šilainių krypties maršrutuose jis per metus beveik padvigubėjo.
Įlaipinimo pro priekines duris tvarka pirmiausia buvo įvesta Vilniuje, tačiau čia ji atšaukta 2011-ųjų rugpjūtį, praėjus metams nuo įsigaliojimo.
Tiek Vilniaus, tiek Kauno viešojo transporto įmonių duomenimis, tokia tvarka padėjo sumažinti važiuojančių be bilieto ir asocialių asmenų viešajame transporte skaičių.