-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti
2009 01 26

Jachtų uostelio valdytojas paaiškės pavasarį

Gegužę turėtų paaiškėti, kas taps Mažųjų laivų ir jachtų uostelio operatoriumi. Šiuo metu šis klausimas svarstomas įvairiuose savivaldybės komitetuose.
Konkursą laimėjęs operatorius į jachtų uostelį turės investuoti keletą milijonų litų.
Konkursą laimėjęs operatorius į jachtų uostelį turės investuoti keletą milijonų litų. / 15min.lt/Egidijaus Jankausko nuotr.

Tiesa, dar nepaskelbus konkurso pasigirdo gandų, kad iš anksto aišku, jog pagal ketinamas kelti sąlygas, šį konkursą gali laimėti vienintelė bendrovė – „Klaipėdos laivų remontas“.

Savivaldybėje bus skelbiami du konkurso etapai: kvalifikacinis atrankos ir operatoriaus parinkimo. Pagrindinė būsimam operatoriui keliama sąlyga – kad būtų užtikrintos papildomos investicijos į uostelį.

Pasak Klaipėdos savivaldybės Ekonomikos ir strategijos departamento direktoriaus Ričardo Zulco, išgirdus komitetų pastabas, į jas atsižvelgta ir kai kurios sąlygos pakeistos. „Bus kreipiamas didesnis dėmesys į investicijų dydį. Išreikšta nuomonių, kad 4 mln. privalomų investicijų yra per mažai, siūlomi 6 mln. litų. Dėl šio dydžio spręs taryba. Vis dėlto Ekonominio modelio galimybių studija parodė, kad šis uostas ir krantinės nebus labai pelningos, nes egzistuoja veiklų sezoniškumas - laivybos sezonas tęsiasi nuo balandžio iki spalio“, – kalbėjo R.Zulcas.

Iš sąlygų ketinama išbraukti nuostatą, kad būsimas operatorius privalo turėti krantinėje sklypą. „Anot tarybos narių, tai diskriminacinė nuostata, jos atsisakėme. Tačiau laikomės nuomonės, kad paslauga saugoti laivus ant kranto būtina, kitu atveju veiklos bus nepilnos ir neatitiks galimybių studijos nuostatų. Žemę krantinėje operatorius gali ir išsinuomoti. Tad pakeitus nuostatą, dalyvauti konkurse gali ir latviai, panorėję jie gali vežti laivus saugoti į Liepoją“, – sakė direktorius.

Sąlygose patikslinta nuostata dėl vaizdo stebėjimo kamerų. Anot R.Zulco, siekiant užtikrinti krantinių apsaugą turi būti stebėjimo kameros arba atitikmuo – tai gali būti ir teritoriją saugantys žmonės.

„Sulaukėme pastabos dėl keleivius pervežančių laivelių – norima, kad jiems būtų skirta ne mažiau kaip 300 metrų krantinė. Buvome susitikę su Valstybinio jūrų uosto direkcija, padalinsime tas vietas, kur jie galės stovėti žiemos metu ir kur vyks saugus keleivių įsodinimas“, –  sakė R.Zulcas.

Uostamiesčio meras R.Taraškevičius teigė, kad gandai, neva šį konkursą gali laimėti tik viena bendrovė, skleidžiami be reikalo.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius