Trečią dieną neskraidančios „flyLAL“ keleiviai nežinioje – teigiama, kad šios aviakompanijos bilietus yra įsigiję apie 11 tūkstančių žmonių, kuriems pinigų bendrovė kol kas grąžinti neturi iš ko. Bendrovė administracija iniciuoja bankrotą ir teigia, kad turimų pinigų užteks nebent sumokėti darbuotojų algoms. Kaip pranešė LTV, bendrovės atstovai teigia, jog „flyLAL“ neturi ilgalaikio turto, o trumpalaikis turtas sudaro 50 mlijonų litų. Jeigu „flyLAL“ būtų paskelbtas bankrotas, bilietus nusipirkę žmonės stotų į eilę su kitais kreditoriais.
Kaip LTV teigė Civilinės aviacijos administracijos oro transporto skyriaus vedėja Virginija Žigunytė, kol kas viskas, ką gali daryti keleiviai – rašyti bendrovei pretenzijas. Ji taip pat rekomenduoja rašto kopiją siųsti Civilinės aviacijos administracijai. Tiesa, ji gana pesimistiškai vertino galimybes žmonėms susigrąžinti pinigus, nebent bendrovė rastų investuotoją.
Ji teigė, kad problemų kyla ir žmonėms, nusipirkusiems jungiamuosius skrydžius, vienas kurių turėjo būti vykdomas „flyLAL“. Ji teigė, kad kai kurios bendrovės jau siūlo įvairius variantus keleiviams – pavyzdžiui, olandų bendrovė KLM siūlo žmonėms, grįžtantiems iš Amsterdamo, bilietą sausio mėnesį pirkti už 40 eurų, papildomai dar tektų sumokėti oro uosto mokesčius.
Tuo tarpu susisiekimo ministras Eligijus Masiulis teigia, kad ministerija darys viską, kad „flyLAL“ tęstų veiklą. Jis taip pat teigė, kad Vyriausybė siūlys, jog bendrovės dalį įsipareigojimų perimtų tai pačiai grupei priklausanti „flyLAL Charters".