Apklausos rezultatai rodo, kad didžiuosiuose prekybos ir pramogų centruose 24 proc. vilniečių lankosi bent kartą per savaitę, 60 proc. į juos vyksta bent kartą per mėnesį, likusi dalis – rečiau.
„Tyrimas mums leido įsitikinti, kad ir sunkmečio sąlygomis sostinės gyventojai į didžiuosius prekybos ir pramogų centrus užsuka iš tiesų dažnai. Be abejo, sumažėjus gyventojų perkamajai galiai, svarbu, kokius dar poreikius, be pagrindinio – apsipirkti, jie gali tenkinti šiuose centruose. Apklausa rodo, kad beveik trečdalis į juos vyksta praleisti laisvalaikio, ketvirtadalis – susitikti su draugais, kas dešimtas – dalyvauti įvairiuose renginiuose“, – sako minėto prekybos ir pramogų centro vadovė Inga Navickaitė.
Pasak jos, didžioji dalis vilniečių, 77 proc., į prekybos centrus dažniausiai vyksta automobiliu. Tai daugiausia 26–45 metų, aukštesnio išsimokslinimo žmonės. 16 proc. į prekybos centrus dažniausiai keliauja viešuoju transportu ir jį renkasi jauni (16–25 metų) bei vyresni (46–55 metų) sostinės gyventojai.
Daugiau nei trečdalis vilniečių, 36 proc., vykdami į didelį prekybos ir pramogų centrą į draugiją renkasi partnerę ar partnerį, žmoną ar vyrą, draugę ar draugą. 23 proc. keliauja su visa šeima, 20 proc. – su draugais, 19 proc. – vieni.
Vilniaus mieste atliktoje apklausoje iš viso dalyvavo 453 sostinės gyventojai nuo 18 iki 55 metų.