Šių apdovanojimų finalininku prekybos centras iš Lietuvos tapo pirmą kartą.
„Džiaugiamės, kad tarp tūkstančių darbų, kuriuos komisijai pateikė prekybos centrai iš viso pasaulio, buvo pastebėtas mūsų projektas. Jo dėka 2009 metų pabaigoje „Kauno Akropolis“ tapo tikra Lietuvos Kalėdų sostine“, – saėk „Kauno Akropolio“ valdytojos „Resolution Property Management“ direktoriaus pavaduotoja Daiva Žvinytė.
Projektą „Kalėdų stebuklai“ sudarė keletas renginių: jo metu buvo pastatyti 5 metrų aukščio rūmai iš tikro ledo, 7,07 metro aukščio Kalėdinė eglė iš putojančio vyno butelių, 5,5 metro aukščio Kalėdinė eglė iš knygų, 12,5 metro aukščio Kalėdinė eglė uždarose patalpose, pagrindinio planetos Kalėdų Senelio vizitas, labdaros projektas „Kalėdinis dovanų lietus Kauno medicinos universiteto klinikų vaikų ligų ligoninei“.
Renginių organizatorių teigimu, Kaune vykęs projektas sudomino ne tik vietos, bet ir užsienio žiniasklaidą. Reportažai apie Kalėdų statinius ir renginius Kaune buvo parodyti daugiau nei 60 pasaulio šalių televizijų eteryje.
Sėkmės kauniečiai tikisi ir rinkodaros projektų rinkimų finale. Geriausių rinkodaros projektų „ICSC Solal Awards“ laimėtojai bus paskelbti birželio 17 dieną Portugalijos sostinėje Lisabonoje.