„Baltic PR Awards“ yra vienintelis viešųjų ryšių projektus vertinantis konkursas Baltijos šalyse. Jis organizuojamas nuo 2005 metų. Šiais metais konkursui „Baltic PR Awards“ buvo pateiktas 71 darbas, kuriuos vertino iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos viešųjų ryšių sudaryta komisija. Komunikacijos projektus galima buvo pateikti 10-tyje kategorijų: korporatyvinė ir verslo komunikacija, problemų sprendimas ir krizių valdymas, vidinė komunikacija, ryšiai su klientais, ryšiai su valdžios institucijomis, socialinė atsakomybė, skaitmeninė komunikacija, viešasis sektorius ir nevyriausybinės organizacijos, rėmimas, tarptautinė komunikacija.
„Kauno Akropolio“ rinkodaros projektas „Kalėdų Stebuklai“ taip pat pateko į Tarptautinės prekybos centrų tarybos , vienijančios 60 tūkstančių narių iš 80 pasaulio šalių, geriausių rinkodaros projektų apdovanojimų ICSC Solal Awards 2010 finalą. Šių prestižinių rinkodaros apdovanojimų finalininku prekybos centras iš Lietuvos tapo pirmą kartą. Geriausių rinkodaros projektų ICSC Solal Awards laimėtojai bus paskelbti birželio 17 dieną Portugalijos sostinėje Lisabonoje.
Projektą „Kalėdų stebuklai“ sudarė keletas unikalių statinių ir renginių: 5 metrų aukščio rūmai iš tikro ledo, 7,07 metro aukščio Kalėdinė eglė iš putojančio vyno butelių, 5,5 metro aukščio Kalėdinė eglė iš knygų, 12,5 metro aukščio Kalėdinė eglė uždarose patalpose, pagrindinio planetos Kalėdų Senelio vizitas ir labdaros projektas „Kalėdinis dovanų lietus Kauno medicinos universiteto klinikų vaikų ligų ligoninei“.
Šis projektas sudomino viso pasaulio žiniasklaidą: reportažai apie Kalėdų statinius ir renginius Kaune buvo parodyti Latvijoje, Ukrainoje, Bulgarijoje, Rusijoje, Estijoje, Suomijoje, Australijoje, Austrijoje, Olandijoje, Prancūzijoje, Kinijoje, JAV, Kanadoje, Pietų Amerikoje, Ispanijoje, Vokietijoje, Šveicarijoje, Kazachstane, Azerbaidžane – iš viso daugiau nei 60 pasaulio šalių televizijų eteryje.