„Norėčiau paprašyti, kad žmonės išliktų itin budrūs ir supratingi vairuodami – savivaldybės samdomas rangovas dirba intensyviai, tačiau darbus labai riboja gamtinės sąlygos. Duobių, kurios pilnos vandens, neįmanoma kokybiškai užtaisyti karštąja technologija, todėl pilama skalda, bet ji, deja, po kurio laiko vėl išdaužoma. Skalda pilama nuolat, bet norint kokybiškai asfaltuoti teks sulaukti šiltesnių orų“, – sakė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Šioms duobėms taisyti miesto savivaldybė skyrė 80 tūkst. Lt. Itin atidūs vairuotojai turėtų būti važiuodami Tunelio gatve, Raudondvario plentu ir Neries krantine. Praėjus 24 valandoms po taisymo, atsakomybė už duobių sukeltą žalą tenka rangovui.
Praėjusiais metais atlikti pagrindinių gatvių laboratoriniai bandymai atskleidė liūdnų faktų. Kai kurių gatvių apatinis asfalto sluoksnis vietomis trupa, skaldos pagrindinis sluoksnis siekia tik 8 cm, nors minimali norma turėtų būti 20 cm.
Sausio pabaigoje Kauno miesto savivaldybės taryba pritarė sprendimui rekonstruoti pagrindines miesto gatves. Numatoma projektų darbų vertė sieks iki 60 mln. Lt. Už atliktus darbus siūloma atsiskaityti per 10 metų laikotarpį, pradedant mokėti iškart, ners susidaro mažiausia palūkanų suma.
Įgyvendinus šį projektą, Kauno miesto gatvių būklė atitiktų šiuolaikinius reikalavimus, būtų saugesnės eismo sąlygos, mažesnės išdaužų tvarkymo sąnaudos, mažesnės išlaidos už patirtą žalą dėl netinkamos gatvių būklės.